Сторінка музичного керівника
29.05.2020 П’ятниця
Музичний керівник: Скрябіна О.В
28.05.2020 Четвер
Музичний керівник: Скрябіна О.В
27.05.2020 Середа
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
https://www.youtube.com/watch?v=EXIFfdhw2Lc&feature=youtu.be
26.05.2020 Вівторок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
25.05.2020 Понеділок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
22.05.2020 П’ятниця
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
21.05.2020 Четвер
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
20.05.2020 Середа
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
19.05.2020 Вівторок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
http://www.youtube.com/watch?v=zin2pmcqbI8&feature=youtu.be
18.05.2020 Понеділок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
15.05.2020 П’ятниця
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
14.05.2020 Четвер
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
13.05.2020 Середа
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
12.05.2020 Вівторок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
08.05.2020 П’ятниця
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
07.05.2020 Четвер
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
06.05.2020 Середа
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Мета гри: ” Кого зустрів Колобок” – визначити по характеру музику, який казковий персонаж зявився на шляху Колобка
05.05.2020 Вівторок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Цікава музична гра для малюків
04.05.2020 Понеділок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Заспокойте дитину включивши тихенько музику
Перегляньте музичну казочку, а потім надягнувши і взявши атрибути зробіть її драматизацію.
30.04.2020 Четвер
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Пісенька – руханка для дітей раннього віку та молодших груп”Плескай в долоні”
Пограйте на інструментах втрьох, вступає кожна партія згідно звірюшки з відповідним інструментом. Вдома можна підібрати інструменти зроблені своїми руками, застосувавши фантазію.
29.04.2020 Середа
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Разом з дітками молодших груп заспівайте веселу пісеньку
Гра “Три жанри музики: марш, пісня, танок.” Разом слухаєте музику і даєте відповідь , який жанр
28.04.2020 Вівторок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Для старших груп. Заспівай та затанцюй улюблену знайому пісню
Вивчіть нову пісню про дитсадок
27.04.2020 Понеділок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Щоб провести час вдома з користю є можливість пограти з дитиною в гру зі стільчиком. Буде весело і дитина під час гри буде вчиттся відчувати початок та закінчення музики.
Музично – дидактична гра “Зайці” для молодших груп.
Мета: привчати дітей розрізняти музику за характером.
24.04.2020 П’ятниця
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Шановні батьки. Пограйте з дитиною в гру “Сонечко і дощик”, це допоможе дитині розрізняти музику за характером і ви весело пограєте.
Гра “Музичний магазин” дасть змогу дитині на слух розрізняти звучання музичних інструментів та познайомитися з їх зовнішним виглядом.
31.03.2020 Вівторок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Шановні батьки!
Підготовка дитини до свята, очікування свята – це велика відповідальність, психологічне навантаження.
Пропонуємо поради, які допоможуть вам підготувати дитину до свят.
Як підготувати себе та дитину до свята
Замисліться, чому для вас так важливо, щоб дитина виступила? Ви прагнете, щоб дитина отримала задоволення від участі у святковому заході, чи вами керує батьківське самолюбство? Помилково вважати, наче те, що добре для вас, добре й для дитини.
Запитайте себе, чи зобов’язана ваша дитина вчити вірші, зображати метелика або танцювати навколо ялинки? Адже від цього не залежить її майбутнє, і не мають залежати й ваші з нею взаємини. А змушуючи дитину робити те, що їй не до вподоби, ви навряд чи зробите її більш упевненою в собі.
Не залякуйте й не шантажуйте дитину, намагаючись змусити її вивчити напам’ять вірш чи пісеньку. Свято не має перетворюватися на засіб маніпуляції, а подарунок — на засіб педагогічного впливу.
Ставтеся до підготовки до свята простіше. Не загострюйте ситуацію, не набридайте дитині домашніми репетиціями та повчаннями. Якщо перетворити нудне заучування на захопливу гру, дитині самій стане цікаво.
Пам’ятайте, не всі діти створені для сцени. З одного боку, слід вчити дитину виступати, а з другого — неможливо зробити це за кілька днів до свята.
Намагайтеся знайти час, щоб відвідати святковий ранок за участю своєї дитини. Адже маленькі діти виступають не перед аудиторією, а насамперед перед своїми батьками. Зверніть увагу: коли ваша дитина виступає, вона дивиться вам у вічі, шукаючи підтримку та схвалення. А тепер уявіть, що їй нікому буде дивитися в очі.
Не забувайте: незважаючи на те, що свято буває нечасто, це не означає, що дитина має, як дорослі, веселитися до знемоги. Дозвольте їй бути самою собою, навіть якщо для дитини найліпшим святом буде можливість тихенько відсидітися на стільці до кінця святкування.
Зовнішній вигляд дитини
Зачіска дитини та макіяж повинні бути безпечними (обережно алергія).
Одяг (костюм) дитини повинен бути зручним, святковим, безпечним (без гострих, колючих прикрас), відповідати розміру.
Взуття: чешки або інше взуття, в якому зручно виконувати музично-ритмічні рухи.
Щоб переконатись, що дитині буде комфортно – треба завчасно приготувати костюм, дати можливість дитині в ньому походити вдома.
Розучування ролі
При написанні сценаріїв свят враховуються програмові вимоги, вікові можливості, творчі здібності дітей, досвід педагога та умови (музичний зал).
Під час розподілу ролей враховується бажання, творчі здібності дітей. Щоб дитина почувала себе впевнено допоможіть їй передати характер ролі за допомогою інтонації, міміки, рухів; вивчіть слова віршів, пісень.
Запропонуйте їй уявити себе артистом, який виступає на сцені, перегляньте телепередачі за участю дітей, зверніть увагу дитини як треба танцювати, співати і т.д. Поуправляйтесь перед дзеркалом.
При потребі отримайте консультацію вихователя, музичного керівника, психолога.
Присутність батьків
Пишайтеся своєю дитиною, будьте прикладом для неї.
Якщо у вас немає можливості бути присутнім на святі – підготуйте до цього дитину, поясніть причину.
Перегляд свята
- Приходьте за 10-15 хвилин до початку свята.
- Зніміть верхній одяг, перевзуйтеся або одягніть бахіли.
- Огляньте виставку поробок.
- До зали заходьте після запрошення.
- Вимкніть мобільний телефон.
- Не коментуйте виступи дітей під час свята.
- Не відволікайте увагу дітей зауваженнями, проханнями позування перед камерою – це може мати небажані наслідки.
- Підтримуйте виступ дітей оплесками.
- Після закінчення свята дочекайтесь коли діти вийдуть до групи.
- Якщо у вас є бажання продовжити свято вдома, ви можете забрати дитину, попередивши вихователя і зробивши запис у “Зошиті тимчасової відсутності дитини”.
- Кількість присутніх дорослих обмежена до 2-х осіб від родини у зв’язку з площею приміщення та вимогами з безпеки життєдіяльності.
- Якщо ваша дитина під час свята, побачивши вас може відмовитись від виступу або розплакатись, чи у вас склалися особливі обставини і ви прийшли з маленькою дитиною пропонуємо свято подивитись у фойє.
- Сприймайте своїх дітей такими, якими вони є. Вони мають бути впевнені в вашій любові в будь-яку хвилину.
- Пам’ятайте, що вашу дитину навчають не ваші слова, а ваш особистий приклад, ваша поведінка та душевна доброта.
30.03.2020 Понеділок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
27.03.2020 П’ ятниця
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
До дня матері
26.03.2020 Четвер Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Як прищепити дитині любов до слухання музики
Музика в житті дитини спочатку лише фон, на який не звертають уваги. Адже дорослі вже і не пам’ятають особливості дитячого сприйняття музики, яке полягає в тому, що маленькі дітки музику ніби не чують – вони не реагують на неї, можуть спокійно займатися своїми справами: малювати, гратися. Звичайно, навіть таке пасивне слухання музики залишається у підсвідомості дитини. Але дитині можна допомогти почути музику, щоб її сприйняття було змістовним і обміркованим.
Найпростіший спосіб – це потанцювати або помарширувати під ритмічну музику, разом з сестричкою, або з улюбленою іграшкою!
Другий спосіб – це зацікавити дитину. Для прикладу можна провести гру «На що схожа музика?» Тоді дитина спробує вгадати, що вона почула в мелодії: шум дощу, шелест листя, спів пташок. Для цієї гри підійдуть такі програмові твори: «Пори року» П. Чайковського та Вівальді. П’єси, які не мають певного сюжету, по – своєму корисні тим, що з часом дитина зможе вигадати до неї свою історію, і навіть намалювати до неї малюнок. Улюблена музика може стати чудовим обрамленням дня, супроводжувати сон дитини, слугувати фоном для занять. Але дуже важливо не «перевантажити» дитину музикою, не втомити дитину. Музика повинна приносити задоволення, а не перетворюватися на докучливій гамір.
Поступово дитина звикає до життя під музику, що звучить ніжно, мелодійно, якісно. Дитина починає розрізняти відтінки та окрасу мелодії, її світ збагачується, а почуття – стають виразніші. З часом, коли дитина навчиться з задоволенням слухати музику, більш ніж 30 хв., можна влаштовувати домашній концерт: відкласти всі справи, гарно вдягтися, створити атмосферу справжнього свята. Самі «активні слухачі», років в 5 – 6 вперше потрапляють на справжні концерти. Але багатьом діткам до вподоби музикування в домашніх умовах. В решті – решт, де, як не вдома ми можемо сміливо пострибати на дивані чи потанцювати під улюблену пісню!
Звичайно, було б дуже чудово, якби у вашому домі була можливість слухати живу музику(ф-но, скрипка, гітара). Деякі інструменти, найпростіші, може залюбки освоїти ваша дитина(сопілка, барабан, металофон) До речі, один з самих казкових звуків можна відтворити за допомогою гітари та жменьки рисової крупи. Якщо повільно висипати рисову крупу на струни лежачої гітари, вона створить тихий і надзвичайно казковий дзвін! Вашій дитині сподобається!
Музикуйте і експериментуйте!
Співайте діткам перед сном
Скільки теплих і ласкавих слів знаходить матуся, заспокоюючи свою дитинку. Скільки любові і ніжності у колискових піснях!! Малюк, ще не вміючи розмовляти, не розуміючи жодного слова, почувши колискову одразу заспокоюється, затихає, засипає! Саме колискові пісні вважаються першими в житті вашого малюка, вони сприймаються з магічною силою, тому що співає їх найрідніша в світі людина – матуся!
Ритм колискових зазвичай відповідає серцебиттю, ритму дихання матері і малюка, відіграє важливу роль у духовному розвитку дитини. Саме завдяки колисковим, дитина отримує перші уявлення про навколишній світ: тварин, пташок, оточуючі предмети.
Котику сіренький,
Котику біленький,
Котку волохатий,
Не ходи по хаті,
Дитя буде спати,
Котик воркотати,
Ой на кота воркота,
На дитину дрімота!
Коли дитина підростає, їй співають колискові казкового змісту, в текстах яких вирішуються психологічні питання. В багатьох колискових піснях перед дитиною розвертається перспектива про його майбутню самостійність. Таким чином, колискові дають дитині уявлення про навколишній світ, знайомить з головними принципами побудови світу.
Але найголовніше в колискових – це материнська ніжність, любов, що надає впевненості кожній дитині. Пісні показують, що життя прекрасне, але в теперішній нелегкий час, почуття захищеності для дитини дуже важливе, адже наш світ складний і непередбачуваний!
Дуже важливе і саме спілкування матері і дитини! Чудово, якщо у вашій сім’ї зберігаються традиції, як спів колискових, читання казок перед сном, задушевні розмови про головне! А сон, як відомо, дається людині не тільки для відпочинку, а й для глибинної обробки тої інформації, яку отримала ваша дитина на протязі дня. Довірливі відносини, які виникають в моменти такого спілкування, відіграють важливу роль для дитини не тільки ясельного віку, а й надалі, коли дитина дорослішає! І навіть тоді, коли ваша дитина подорослішає, вона буде знати, що у нього є та людина, яка його завжди вислухає, зрозуміє, підтримає, з якою так приємно спілкуватися просто покласти голівку на плече.
Співайте діткам! Не соромтесь! Адже саме ви – найкращий співак і приклад для своєї дитини!
25.03.2020 Середа Музичний керівник: Скрябіна О.В.
Співайте разом з бабусею
24.03.2020 Вівторок
Музичне виховання – частина естетичного виховання дитини.
Естетичне виховання проходить через ознайомлення дітей з різними видами мистецтва (музика, образотворче мистецтво, театр, хореографія, література, фольклор). Музика розвиває музичну культуру і формує позитивні якості особистості. Музика в більшій ступені, ніж інший вид мистецтва доступний дитині.
Як це прекрасно-знайомити дітей з музикою. Діти дуже люблять слухати. Треба більше і більше співати дітям без музичного супроводу, щоб вони не тільки слухали, але й розуміли, про що ця пісня, вслухувались в звучання слів та словосполучень.
Музика, як і художнє слово чи картина, повинна стати для дітей способом вираження почуттів, настрою. Слухання музики розвиває інтерес до неї, любов, розширює кругозір, підвищує музичне сприйняття. Музика для слухання буває вокального і інструментально. Це можуть бути пісні виконані батьками, чи музичні твори у грамзапису, ауді та відео записи. Для кращого запам’ятовування пісні чи музичного твору, можна асоціювати його з тим, що бачить дитина навкруг себе. Намалювати те, про що вона чула. Дуже гарно запам’ятовують діти пісні з мультфільмів, тому, що вони сприймають пісню образно, відносно того чи іншого героя. Батьки повинні вчити дитину любити пісню, насамперед народну пісню, тому що народна пісня має художньо-виховну цінність.
Для розвитку ритмічного сприйняття треба користуватись музичними інструментами. Але в домашніх умовах це можуть бути такі предмети: ложки, палички, камінці, капронові пляшечки чи коробочки, які наповнюють крупою, горохом, квасолею.
І граючи на такому інструменті, дитина покращує виконання пісні і одержує велике задоволення.
Для розвитку танцювальних навичок – потрібно якомога більше розвивати у дитини потребу в рухах. Давати можливість розвивати танцювальну творчість, щоб дитина одержувала максимум задоволення.
Якщо музика викликатиме у вашої дитини позитивні емоції, вона сприйматиме навколишній світ гармонійно і оптимально.
Як починати слухати музику з дитиною
Шановні батьки! Якщо Ви хочете, щоб серце Вашої дитини прагнуло до Добра, Краси, Людяності, спробуйте навчити її любити і розуміти музику! Вчить її, навчайтеся разом з нею! Фахівці з різних галузей дошкільної психології, педагогіки мистецтва радять починати займатися музикою вагітним мамам ще у період вагітності, а продовжувати зразу від народження дитини для формування гармонійної особистості засобами музики. Музичне мистецтво є джерелом духовності, засобом активізації всіх творчих здібностей дитини, звичайно за умов систематичних занять і не лише у дошкільних навчальних закладах, а і дома. Прихильники раннього виховання мистецтво рекомендують батькам не втратити можливість формування гарного смаку у малюків, розуміння ними характеру та образності музики, величезного естетичного впливу на всю психіку дитини, її позитивний та гарний настрій.
Обов’язковою умовою для формування естетичного музичного смаку має бути сформована родинна фонотека. До неї мають входити: записи класичної музики на фоні звуків природи — шуму струмка, моря, звуків лесу, спів пташок, пісні з улюблених мультфільмів, казки, колискові, український дитячий фольклор. Слухаючи музику разом з дитиною, ви переконаєтеся що зникає стурбованість дитини, її тривога, вона заспокоюється і розслаблюється.
У віці від першого року до трьох років у дітей починають проявлятися музичні здібності: емоційна чуйність, музичний слух, почуття ритму. На другому році життя діти можуть слухати невеликі музичні твори і не просто радіти, а й виражати свій емоційний стан – бадьорий, задерикуватий при слуханні пісні «Конячка» О. Тимчивої, спокійний, доброзичливий при слуханні пісні «Кішка» О. Александрова. У процесі формування музичного сприйняття перед фахівцями і батьками стоїть завдання привчати дітей прислухатися до мелодії, слів пісні й упізнавати її при повторному прослуховуванні.
Особливо важливою ланкою є формування музично-сенсорних здібностей у дітей раннього дошкільного віку є музичне переживання. В основі розвитку їхніх музично – сенсорних здібностей лежить слухання, розрізнення, відтворення чотирьох основних властивостей звуку – висоти, тривалості, тембру, сили. Розвиваючи музичний слух дитини слід впроваджувати включені музично – дидактичні ігри з певним змістом і правилами. В основі їх лежать навчальні завдання, спрямовані на освоєння різних властивостей музичного звуку. Дітям на другому році життя слід запропонувати дитячі інструменти та іграшки, з якими вони можуть пограти і потім угадати, який інструмент звучить, порівняти тихе й гучне звучання. Для дітей на 3 році життя музично – дидактичні ігри дещо ускладнюють. Ставиться завдання не лише розрізняти контрастні звучання, а й відтворювати їх. Наприклад, у грі «Чий будиночок?» дитині пропонується показати, як нявкає кішка (низький звук) або кошеня (високий звук). Вправи розвиваються залежно від поставленого дидактичного завдання й від психофізичних можливостей кожної дитини. Нерідко в дітей із церебральним паралічем характерні розлади емоційно-вольової збудливості, дратівливості, руховому розгальмуванню, в інших – у вигляді загальмованості, сором’язливості. Тому завдання підбираються індивідуально. Важливим елементом дітей першого – третього років із є виразне виконання музичного твору мамою, бабусею, татом. Разом з тим, при роботі з такими дітьми необхідні наочні прийоми, що залучають дитини до музики – показ іграшки. Дітям приємно слухати музику й дивитися на іграшку, про яку співається в пісні. Зорове сприймання образу сприяє розумінню змісту виконуваної пісні, її запам’ятовуванню. З цією метою застосовуються й персонажі лялькового театру, за допомогою яких інсценується зміст того або іншого твору.
Більш різноманітний музичний репертуар для дітей дошкільного віку допомагає зацікавити дитину музикою, викликати й підтримати її радісне хвилювання. У цьому віці зберігає своє значення використання іграшки як засобу, що викликає інтерес до виконуваних творів. Засвоєнню музики допомагають короткі пояснення, які виділяють найяскравіші художні засоби.
Музика сприяє активізації пізнавальної й розумової діяльності. Діти багато про що дізнаються, уважно слухаючи музику.
Але найголовніше – це «школа почуттів», що формується завдяки особливій властивості музики: викликати співпереживання слухачів.
Виховуючи маля, розвиваючи здібності, збагачуючи духовно, знайомлячи і зі складнішими творами, ви відкриваєте перед ними ще один шлях збагачення їхнього музичного досвіду.
Можливо, декілька порад фахівців музичного мистецтва допоможуть Вам і Вашої дитині ввійти в великий та чудовий світ музики.
- Пам’ятайте про те, що любий музичний твір треба слухати уважно. Головне, безумовно, бажати слухати! Треба дуже постаратися уважно слідкувати за тим, що діється у музиці, від початку до кінця, нічого не пропускати. Музика завжди віддячить слухача, даруючи нові почуття, новий настрій, мабуть такий, якого ніколи не було.
- Починати слухання треба з маленьких творів.
Це може бути вокальна музика (музика для голосу), або інструментальна (яка виконується на різних інструментах). Прислухайтеся до звуків, постарайтеся почути і розрізнити динамічні відтінки музичної мови, з’ясувати чи роблять вони виразним виконання музичного твору.
- Безумовно, слухати вокальну музику легко, текст завжди підкаже, що хотів сказати композитор, якими думками поділитися.
- В інструментальної музиці слів немає, але від цього вона не стає менш цікавішою. Слухайте з дітьми твори П.Чайковського, С. Прокоф’єва, Р. Шумана, В. Моцарта, О. Гречанінова та сучасних композиторів.
- Час від часу необхідно повертатися до прослуховування вже знайомих творів.
- Постарайтеся зробити слухання музики систематичними, відводьте для цього певний час.
- Дуже корисно слухати одні й ті ж самі твори у виконанні різних солістів та колективів.
Як правильно слухати класичну музику з дітьми
Всі знають, що класичну музику треба слухати в цілковитій тиші.
Спочатку, обрану музичну п’єсу треба дати дитині «програти». Хай він підіграє у такт мелодії на любому імпровізованому інструменті. Запитайте його, що він відчуває коли слухає музику. Запропонуйте дитині затанцювати свою фантазію під цю мелодію.
Тепер, коли дитина «відчула» мелодію тілом, знайшла її у собі за допомогою фантазії та емоцій, можна розповісти дитині, як слухають музику у концертних залах. Малюк за вашим проханням посидить тихенько, а ви запропонуйте йому пограти у «відгадайку».
Попросіть його назвати знайому йому мелодію серед незнайомих уривків. Побачите, як він зрадіє, коли почує «свою».
Тепер він готовий до прослуховування музики. Це стане для нього справжнім задоволенням, та з кожним новим прослуховуванням буде зв’язана купа позитивних емоцій.
Любіть свою дитину, приділяйте їй як можна більше часу, і тоді вона дійсно стане різнобічно розвиненою людиною.
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
23.03.2020 Понеділок
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
20.03.2020 П’ятниця
Пісня “Перший дзвоник” для старших та логопедичних груп.
Рано-ранесенько встанем, як ніколи
Зайчики сонячні грають у вікні
Так мені весело, бо іду до школи
І співаю радісні пісні.
Приспів
Перший дзвоник, перший дзвоник пролунає
Переливи, переливи золоті
Я сьогодні, я сьогодні починаю
Першу стежку у житті.
Травами , росами вкрилися доріжки
Ляльку, ведмедика вдома залишу.
Стануть слухняними зошити і книжки
Перше слово мама напишу.
Приспів
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
19.03.2020 Четвер
Пам’ятка для батьків
«Як зберегти голос дитини»
Шановні тата й мами!
Голос дитини – природний інструмент, яким він володіє з ранніх років.
Спів є найважливішим засобом музичного виховання і грає істотну роль у вирішенні завдань всебічного та гармонійного розвитку дитини.
Ми з вами не повинні забувати про те, що співочий апарат дитини у дошкільному віці анатомічно і функціонально тільки починає складатися: зв’язки ще тонкі, небо малорухливе, дихання слабке, поверхневе. Тому завдання охорони дитячого співочого голосу є головним.
Ми разом повинні подбати про правильне формування співочого голосу дитини.
Ось декілька порад:
- необхідно оберігати малюків від поширеної останнім часом естрадної манери співу, яка вимагає гучного, форсованого звучання;
- гучний спів – «спів – крик» – ставить під загрозу здоров’я співочого апарату, тому необхідно постійно стежити, щоб діти співали і розмовляли без напруги, не наслідуючи занадто гучний спів дорослих;
- якщо ви вирішили поспівати з малюком вдома, то попросіть його співати не голосно;
- слідкуйте за тим, щоби спів був не дуже швидким і не надто повільним, покажіть малюкові, як можна підкреслити інтонацією зміст пісні;
- колискові пісні намагайтеся співати спокійно, лагідно, тихо;
- веселі пісні співайте жваво.
Бажаємо вам успіху!
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
18.03.2020 Середа
Пісня – гра для дітей раннього віку “Вийшла курочка гулять”.
Вийшла курочка гулять та травиці пощипать,
А за нею малятка, жовтенькі курчатка.
Ко-ко-ко ви за мною йдіть рядком
Ну- мо, поспішайте, зернятка шукайте.
Всі курчата, як могли добре лапками гребли
Вечір наступає, а зернят немає.
Раптом вітер налетів і курчаток закрутив. Діти тікають.
*********************************************************************
Пісня “Весняночка” для вивчення в середній групі.
Весна красна вже прийшла, вже прийшла,
І тепло нам принесла, принесла.
Ясне сонце угорі, угорі,
Засміялось дітворі, дітворі.
Славлять землю і пташки, і пташки
Зацвітають всі садки, всі садки.
**************************************************************************************************
Пісня “Країна дитинства” для вивчення в логопедичних та старших групах.
На світі багато є різних країн:
На березі моря, між гір та долин.
Та як не шукай, ти, не знайдеш ніде
Країну, де тільки малеча живе.
Ля ля ля – це країна чарівна
Ля ля ля – і вона така одна.
Як дістатися туди знаємо лиш я і ти
Країна дитинства твоя і моя.
Тут іграшки різні зустрінуть малят
Ляльки, зьайченята і слон – акробат.
Герої мультфільмів умить оживуть,
У мріях солодких у гості прийдуть.
В країну дитинства шляхів не знайти
Туди не літають швидкі літаки,
Лиш куля повітряна наша летить
Швиденько сідайте взлітає умить.
Музичний керівник: Скрябіна О.В.
17.030.2020 Віторок
.
Музичний керівник: Скрябіна О.В..