Логопедична “Б” група “Зоряна”

02.04.2020 Четвер

Вихователь: Горлач О.І.

Тема. Лікарські рослини.

Дидактична гра «Назви квітку та розкажи про неї».

Ромашка.

Розсіється лікувальна квітка,

Опріч лісів, іще в полях

Аби її здобути влітку,

Малі й дорослі знають шлях.

Шовково коси пломеніють

Коли настоєм їх помиють.

А що ,скажіть, за квітка, діти?

Читання казки В. Сухомлинського «Дівчинка і ромашка».

Ясної сонячної днини маленька дівчинка вийшла погратися на зелену галявину. Раптом вона почула плач. Прислухалася дівчинка і зрозуміла, що плач доноситься десь з-під каменю, що лежить обабіч галявини. Камінь був невеликий, як голова кролика, але дуже твердий. Підійшла дівчинка до каменя і запитує:

– Хто там плаче під каменем?

– Це я, Ромашка, – почувся ледь вловимий голосок. – Звільни мене, дівчинко, тисне на мене камінь…

Відкинула дівчинка камінь і побачила ніжну, бліду стеблинку Ромашки.

– Спасибі тобі, дівчинко, – подякувала Ромашка, виструнчившись і зітхнувши на повні груди. – Ти звільнила мене з-під Кам’яного Гноблення.

– Як же ти потрапила під камінь? – запитала дівчинка.

– Обдурило мене Кам’яне Гноблення, – відповіла Ромашка, – коли я була маленьким насіннячком. Восени я шукала теплий куточок. Дало мені притулок Кам’яне Гноблення, обіцяло оберігати від холоду і спеки, дощу і вітру. А коли мені захотілося побачити Сонечко, воно ледве не розчавило мене. Я хочу бути твоєю, дівчинко.

Дівчинка приходила до Ромашки, і вони разом зустрічали схід Сонця.

– Як добре бути твоєю, дівчинко! – часто говорила Ромашка.

– А якби ти виросла в лісі або обабіч дороги? Якби ти була нічия? – запитала дівчинка.

– Я б умерла від горя,– тихо мовила Ромашка. – Але я знаю, що нічиїх квітів не буває. Вони завжди чиїсь. Он та Вогняна Маківка – вона дружить із Сонечком. Сонечко шепоче їй: «Ти моя, Вогняна Маківко». Я чую цей шепіт, коли сходить Сонце, а Маківка назустріч йому розкриває свої прекрасні пелюстки. А он та Волошка – товаришка Весняного Вітру. Він першим щоранку прилітає до Волошки, будить її і шепоче: «Прокинься!» Квітка не могла б жити, якби вона була нічиєю.Використовують як потогінний, протисудорожний засіб, поліпшує травлення. Роблять припарки, примочки, ванночки. Полощуть горло, промивають рани,  купають немовлят. Коли болить живіт –п’ють чай з ромашки.

Шипшина.

Червона кожушинка,

Всередині вітамінка.

Хто хоче зірвати,

Той поколеться.

Плоди багаті на вітамін С. З засушених плодів виготовляють сиропи, настойки, чай.

Читання казки В. Сухомлинського «Шипшина і троянда».

Посадила якось в саду матінка Покрова кущ троянди та кущ шипшини. Росли вони, зростали, сестричками-подружками були.

Та якось розгнівалася троянда на шипшину, звинуватила її в тому, що та сонце затуляє. Шипшина поглянула довкола і побачила, що її тінь справді падає на троянду.

— Знаєш що, сестро, — каже до троянди, — ходімо до матінки Покрови. Розповімо їй про нашу біду і попросимо, щоб вона нас розсадила. богиня наша добра, вона нам допоможе. Мені соромно спричиняти тобі біду.

І став рід розових перед зеленими очима богині рослинності. Мовила невелика троянда:

— Паніматко наша! Я прийшла просити тебе, щоб пересадила ти нас з шипшиною, бо вона мені затуляє сонце. Поглянь на мене, яка я немічна.

І замовкла, безсило звісивши додолу свою голівку-квітку, єдину на весь кущ.

Та Покрова мовчала, не поспішала. Вона пригладила ялинові коси, поправила на собі вербовий одяг, подивилася на шипшину і мовила:

— А ти що скажеш?

— Добре мені з моєю сестрою рости. Та я гадала, що своїм дужим тілом затуляю сестру від холодного північного вітру і зовсім забула, що і від сонця її затуляю. Розсади нас, а я неподалік буду рости та милуватися її вродою, коли своєї не маю.

— Гарно говориш, дочко, розумно і без зла. Покрию тобою місця біля дороги. Хто йтиме — тебе зустріне. Вроди своєї не маєш, кажеш?

І Покрова знову задумалася.

— Прикрашу тебе я червоними ягодами. Ти будеш не тільки красивою, а й корисною. А колючки хай залишаються з тобою. Краса не має бути м’якою.

Поклонилися богині квіти і пішли. Троянда повернулася у сад і до нині є прикрасою у кожному саду. А шипшина поселилася на узліссі, в ярах та попідтинню. Часто можна почути, як крізь тин шепочуться троянда і шипшина. То вони діляться своїми дівочими секретами. А Покрова тільки посміхається, радіючи, що виховала своїх дочок незрадливими та чуйними.

 Кропива.

Стоїть при дорозі на одній нозі,

Хто її зворушить – плакати мусить.

Навесні з молодої кропиви варять борщ, п’ють з неї сік. Вона зупиняє кровотечу, лікує радикуліт , ревматизм.

Мати-й-мачуха – легенда про матір і мачуху.

З рослини готуються ліки для горла.

Полин.

Котик схуд, і геть змарнів.

Цілий тиждень він не їв.

Пив настійку полину,

Апетит з’явився знов.

Вранці їв уже сметану,

Глечик вилизав старанно.

Лікує животик, виготовляють шампунь і крем.

Липа.

Застудився їжак.

Ні дихнуть, ні лежать.

Друже, випий

Трішечки відвару липи.

Лікує застуду.

Чебрець.

Кізка гілку зачепила,

Аж на лобі гуля сіла,

Не стогни і май терпець,

Відвари і пий чебрець.

Купають немовлят, прикрашають дім до свята Трійця. Роблять примочки. Виготовляють дитячий крем, шампунь.

Подорожник – це своєрідна швидка допомога. Де б не поранились, зірви листок подорожника, обмий його або обітри, трохи розімни та приклади до рани.

Виготовляють ліки, шампуні, креми.

М’ята – використовується листя і ефірне масло м’яти. Вживають від головного болю. Полощуть рота, зуби.

В кондитерському виробництві – карамель, печиво, торти.

Ментол – складова частина для серцевих засобів.

Збираючи рослини, ми повинні пам’ятати , що рослині теж боляче. Попросіть у неї пробачення, поясніть їй причину, для чого ви її зриваєте, і вона вас зрозуміє і допоможе.

Інтерактивна гра «Назви зайве, поясни чому».

3.Секрети лікарських рослин.

Лікарські рослини люди збирають самі, а ще їх можна придбати в аптеці. І мають вони ось такий вигляд.

Земля нас радує багатством і щедрістю. Не слід забувати, що природа чекає від нас вдячності і піклування. Все живе на Землі сподівається на любов людини.

Любіть травинку, і тваринку

І сонце завтрішнього дня.

Вечірню в попелі жаринку,

Шляхетну інохідь коня.

Л.Костенко.

Заняття 2. Аплікація

Тема Лікарські рослини.

–Зробіть аплікацію за одним із зразків, або за власним задумом

Зразки.

01.04.2020 Середа

Вихователь: Горлач О.І.

Заняття 1.Мовленнєвий розвиток

Тема .Їжа, продукти харчування. Прикметники

Мовна гімнастика

     – Уявіть, що у вас День народження. Ви прокинулись, отримали у подарунок те, що мріяли. Посміхніться. Вдихніть, на видиху промовте: ”Ах, як радісно!”. Після слова ”Ах” зробіть паузу, зупиніть видих, слово ”радісно” протягніть, особливо після звука [ а].

( Повторити вправу 2-3 рази)

– А зараз двома руками ”кидаємо” гучний звук [а], а ловимо тихий звук [о]

Вправа «Відгадай-но»

  • Коли до нас приходять гості, що ми готуємо для них?(частування)
  • Назвіть, які страви ви знаєте.

 

Прочитайте вірш Є.Желєзнякова «Маленький кухар»

Маленький кухар

  Кошеня компот варило.

  Дуже лапки потомило.

  Узяло відро води

  Солі вкинуло туди,

  Одинадцять картоплин,

  Капустину й п’ять морквин.

  І скришило залюбки

  Два червоних буряки.

  Добре все було б та от –

Вийшов…борщ, а не компот.

  • Що зварило кошеня?
  • Які продукти харчування використовувало кошеня?
  • А які продукти потрібні для того, щоб зварити компот?

 

Вправа Продовж речення

  • Мама приготувала салат із….
  • Мама зварила компот із…
  • Бабуся зліпила вареники із…
  • Марійка приготувала котлети із…
  • Ми з мамою спекли торт із…

Гра Що яким буває?

Вправа Який?

(Запропонувати дітям утворити нові слова, що будуть позначати надмірний вияв ознак)

Гарний – пре…

Великий –

Веселий –

Цікавий –

Скласти речення з опорними словами: готувала, смачний, торт, дивитись, цікавий, мультфільм.

 

  • Яка ваша найулюбленіша страва?
  • Хто готує вам різноманітні страви вдома, у дитсадку?
  • Де ми купуємо продукти харчування?

Заняття 2. Малювання

Тема. Птахи

  • Відгадайте загадку:

“Прилетіли гості, сіли на помості.

Без сокири, без лопати збудували собі хати”

  • Сьогодні міжнародний день птахів. Розгляньте картинки та назвіть птахів.
  • Які з них ви бачили в своєму дворі чи в парку?
  • Назвіть їх подібності та відмінності.

Схема малювання птаха

На середині аркуша намічаємо лінію нахилу птиці. На цій лінії відзначаємо середину, від неї в різні боки ще дві точки(однакового розміру від центру). Це буде тулуб. Уздовж лінії між цими точками малюємо овал. Зверху овалу малюємо коло ( це буде голова).

З низу вузький, довгий прямокутник ( хвіст).

З лівого боку кола смужкою відзначаємо дзьоб.

Тепер починаємо малювати птицю. Малювати починаємо з голови.

Починаємо малювати з дзьоба ,вгору промальовуємо голову і спину. Внизу від дзьоба грудку, злегка утолщая овал. Зверніть увагу голова птиці плавно переходить в пухкенький животик( шийка у нашій пташки не виділяється). Тепер окреслюємо хвостик і очей.

(згадуючи і пояснюючи методику малювання , педагог одночасно показує на дошці, як це потрібно робити , діти на аркушах.)

Щоб правильно намалювати лапки , необхідно « посадити» пташку на гілочку. Для цього відступаємо від тіла невелику відстань, проводимо дві лінії паралельно пташки і це буде гілочка. Зверніть увагу у пташки тонкі і довгі ніжки з міцними кігтиками. Крила не довгі, але загострені на кінці. Ось така пташка у нас з вами вийшла.

 

31.03.2020 Вівторок

Вихователі: Горлач О.І., Луговик А.Ю.

Логіко математичний розвиток

Тема: “Число 10. Геометричні фігури”

Ознайомлення з числом 10

Написати число 10 та розфарбувати його

Домалюй геометричну фігуру

2. Ознайомлення з природним дівкіллям

Тема: “Кого розбудила весна?”

Розглянь зображення рослин, які цвітуть навесні. Що між ними спільного? Чим відрізняються?

Розглянь зображення тварин. Хто з них пробудився від зимової сплячки? Поміркуй, чому навесні з’являються комахи.

Розглянь зображення тварин. Хто з них пробудився від зимової сплячки? Поміркуй, чому навесні з’являються комахи.

Логічна гра “Знайди зайве слово”

Із приходом весни прокинулася ведмедик, зайчик, їжачок, борсук. Розпустили я сережки на вербі, вільсі, ліщині, берізці. Вилетіли зі своїх зимових схованок бджоли, оси, мурахи, метелики. Яскраво цвітуть проліски, ряст, ромашки, крокуси. Скоро розпустяться листочки на ялині, липі, клені, дубі. Повертаються з далекого вирію шпаки, дрозди, жайворонки, ворони.

 

30.03.2020 Понеділок

Вихователі: Горлач О.І., Луговик А.Ю.

Заняття “Ознайомлення із соціумом”

Тема: “У колі своєї сім’ї”

Бесіда- розповідь за картиною «В кого які справи»

Читання скоромовки «Дідусі – бабусі»

У Олесі і у і Люсі

Два дідусі й дві бабусі:

Дід Мусій бабця Ася,

Дід Максим і бабця Настя.

 Дидактична гра « Відгадай, хто це».

(дорослий називає ознаки, діти відгадують про кого йдеться).

  • Мудра, ласкава, працьовита, турботлива, добра, літня…(бабуся)
  • Гарна, мила, лагідна, молода, найрідніша…(мама).
  • Сивий, мудрий,розумний,хазяйновитий…(дідусь)
  • Сильний,умний, веселий,дужий…(тато).
  • Молодці, дітки! Добре, коли родина весела,дружна, міцна, коли діти слухаються дорослих, а дорослі дбають про дітей.

Дидактична гра «  Татові та мамині справи».

  • Хто вам читає книжечки?
  • Хто ходить на прогулянку?
  • Хто грає з вами у футбол?
  • Хто купує хліб, інші продукти?
  • Хто прибирає квартиру?
  • Хто зашиває одяг?
  • Хто водить у цирк?
  • Хто лагодить кран?
  • Хто ремонтує меблі?
  • Хто пере, прасує?
  • Хто готує їжу?
  • Хто вибиває килим?
  • Хто вкладає спати?

Гра « Зваримо бор з мамою»

27.03.2020 П’ятниця

Вихователі: Горлач О.І., Луговик А.Ю.

Заняття №1. «Валеологія»                            

Тема. «Моє здоров’ я»

– Як виглядає хвора людина?

– А як ви думаєте, де можна підхопити хворобу?

В організмі хворої людини оселяються мікроби і віруси. Якщо хворий чхає, кашляє, то вони розлітаються і заражають інших людей. Мікроби і віруси такі маленькі, що ми можемо їх побачити тільки за допомогою мікроскопа. Це спеціальний збільшувальний прилад. Коли мікроби та віруси потрапляють до організму людини, вони    починають там бешкетувати. Людина почувається недобре, у неї з’являються нежить, кашель, підвищується температура і т. д.

  Гра “Корисне і шкідливе”.        

– А якщо не лікуватися, що може трапитися?

– Як захистити себе від мікробів та вірусів?

Перегляд мультфільму       

– Зміцнити здоров’я нам допомагає природа.

Які рослини ми використовуємо для цього? (цибуля, часник, лимон, лікарські трави)

Точковий масаж.

Перемогти хворобу а також запобігти їй допоможе точковий масаж

Головне – здоровим бути!

Це потрібно всім збагнути!

Бо як є здоров’я й сила,

То весь світ людині милий.

Й думка в неї веселенька,

І тоді вона жвавенька.

Все їй хочеться робити,

І сміятись і радіти.

А як тільки захворіє –

Зразу й сонечко тускніє.

Тому це запам’ятай

Й про своє здоров’я дбай!

Заняття № 2 «Ліплення»                            

Тема. Крамнямчики (частування зі здобного чи пісочного тіста).

Проведіть разом з дітьми досліди з тістом при його замішуванні та розкачуванні.                                           – Що можна зробити із тіста?

– Як можна прикрасити печиво чи тістечка? (візерунками зі джгутів, листочків, квітів або горішками, родзинками, фруктами)

Обов’язково зробіть фото на пам’ять.

26.03.2020 Четвер

Вихователі: Горлач О.І., Луговик А.Ю.

Заняття №1 Ознайомлення з соціумом

Тема. Подорож до театру

   Загадка: «Приміщення ошатне та святкове,

На сцені актори грають чудово,

Показують там нам вистави,

Упізнали назву цієї зали?»(Театр)

Що таке театр?

– Які театри ви знаєте?

(Драматичний, театр опери та балету, театр юного глядача, ляльковий).

-Люди яких професій працюють у театрі?

Знайомтво із театрами для дітей

Загадка:

Він ходить по сцені скаче,

То сміється він, то плаче!

Хоч кого зобразить –

І склався з давніх пір

Вид професії– …(актор)

 

Робота актора починається з правильного дихання

— Зробімо артикуляційну гімнастику:

Наші губки посміхнулися,

Прямо до вушок потягнулися.

Ти спробуй «І-і-і» скажи,

Свій парканчик покажи.

 

Якщо наші губки посміхаються,

Подивися – парканчик з’являється.

Ну, а якщо губки вузькою трубочкою,

Значить ми можемо грати на дудочці.

 

Буде спинка язика

Наче гірочка, крута

Кінчик в зуби упираю,

Із напруженням тримаю.

 

Наче муляром працюю –

Піднебіння побілю я.

Я художником працюю,    (рухи від верхніх зубів у глиб рота)

Вам картину намалюю.

А тепер спробуйте поспілкуватись жестами.

(дорослий говорить, а дитина показує)

Вправа «Промов чистомовку»
Ла-ла-ла — бігла край села.
Ля-ля-ля — зелене гілля.
Та-та-та — спіймали кота.
Тя-тя-тя — довести до пуття.
Ду-ду-ду — у кіно піду.
Дю-дю-дю — зустріну суддю.
Са-са-са — вкусила оса.
Ся-ся-ся — малина уся.
Зу-зу-зу — боюся грозу.
Зю-зю-зю — намажуся маззю.
На-на-на — тепла весна.
Ня-ня-ня — купали коня.
Ра-ра-ра — висока гора.
Ря-ря-ря — вранішня зоря.
Ца-ца-ца — смачна піцца.
Ця-ця-ця — лагідна киця.

Перегляд розважального мультфільму для дітей про театр

 

Заняття№2 Аплікація

Тема. Чайний сервіз

  • Як зустрічають гостей у вашій родині?
  • Розгляньте малюнки і визначте який посуд потрібен для чаю, який – для обіду?

Придумайте святковий чайний сервіз, який можна б було використати для зустрічі друзів і зробіть аплікацію.

Зразок.

25.03.2020 Середа

Вихователі: Горлач О.І., Луговик А.Ю.

Заняття №1 Мовленнєвий розвиток

Тема: ”Моя сім’я”

 

Вивчити прислів’я:

  • У кого є ненька, у того голівонька гладенька.
  • На сонці тепло, а біля матері добре.
  • У дитини заболить пальчик, а у матері – серце.

Розгляньте ілюстрації і скажіть, де, на вашу думку, в родині по-справжньому опікуються одне одним.

Дидактична вправаЯка моя сімя

Запропонувати дітям розповісти про свою родину, використавши фото своєї сім’ї: “Це моя сім’я. В мене маленька (велика). У моїй сім’ї є тато, мама, я… Мою маму звати… Вона працює… Мого тата звати… Він працює… Ще в мене є старший брат(сестра). Він (вона) школяр. Ми любимо одне одного, допомагаємо одне одному, піклуємося одне про одного.”

Дидактична гра Назви ласкаво

(Членів родини)

Дидактична гра Учимося міркувати і робити висновки

  • Усі мами батьків хто? (Бабусі) Коли в мене будуть діти, моя мама стане…
  • Усі тати батьків хто? (Дідусі) Коли в мене будуть діти, мій тато стане…
  • Усі жінки,що мають дітей хто? (Їхні мами) Коли у Світланки з’явиться дитина, вона стане…
  • Усі чоловіки, що мають дітей хто? (Їхні татка) Коли в Ярослава з’являться діти, він стане…
  • Усі сина в одній родині хто? (Брати) В Олиної мами двоє синів. Скільки братів у Олі?

Дидактична гра “Скажи чий?”

  • Бабуся має окуляри. Чиї окуляри? (Бабусині)
  • Мама взуває черевики. Чиї черевики? (Мамині)
  • У тата є новий костюм. Чий костюм? (Татів)
  • У дідуся є солом’яний капелюх. Чий капелюх? (Дідусів)

24.03.2020 Вівторок

Заняття № 1 «Логіко-математичний розвиток»

Тема: «Число і цифра 0. Розв’язування задач»

Гра «Будь уважній»

Гра «Поясни приклади під малюнками»    

                                         

Гра «Склади задачі за малюнкам та виконай»

Чим число «О» відрізняється від інших чисел?

Чи можемо ми його використати, якщо треба полічити предмети? Чому?

Розфарбуй 

Заняття № 2 «Ознайомлення з природнім довкіллям»

Тема: «Березень – перший місяць весни»

Вивчити закличку «Вийди, вийди сонечко»

Читання і обговорення вірша «Березень»

Дидактична гра «У лютому чи в березні»

Коли бувають завірюх, віхоли, сильні морози?

Коли настає рання весна?

У якому місяці день більшає?

У якому місяці довші ночі?

У якому місяці холодніше?

Коли більше ясних, сонячних днів і на дворі тепліше?

Коли цвітуть верба і ліщина?

Коли сонечко стоїть нижче?

Вихователь: Луговик А.Ю.

23.03.2020 Понеділок

Заняття № 1 “Ознайомлення із соціумом”

Тема: «Моя сім’я моя родина»

Бесіда « Потреби моєї сім’ї»

Кожен із членів сім’ї має потреби. Однакові вони чи ні? (Відповіді дітей)

– Які ж потреби має мама? Тато? Бабуся? Дідусь? Братик чи сестричка? ( Діти називають: окуляри, пральна машина, автомобіль, велосипед тощо.)

– Що потрібно всім членам сім’ї? (Будинок, їжа, вода, ліжко тощо)

Дидактична гра «Покличемо ласкаво»

Вихователь запитує дітей, як вони можуть ласкаво звернути­ся до рідних.

Як звернемося до мами? ( «Мамочко, матусенько, мамуню, матусю.»)

Як ласкаво звернемося до тата? (Таточку, татусю.) 

Як покличемо лагідно бабусю? (Бабусю, бабусенько.)

 Як звернемося лагідно до дідуся? (Дідусю, дідусенько.) 

Пальчикова вправа «Моя родина»

Гра «Хто ким доводиться?»

Читання оповідання В. Осеєвої «Сім’я у нас одна»

Левко завжди допомагав мамі. Він і посуд мив після обіду, і в кімнаті прибирав. Але якось на хлопчика напала лінь. І день, і другий минув,— Левко не допомагає мамі.

Тут і неділя прийшла. Батько каже за обідом:

— Погано наша сім’я працювала. Не підемо сьогодні нікуди. От тільки шкода маму. Весь тиждень у полі та вдома працювала. І сестричку Таню шкода. Хороші оцінки принесла — п’ятірки. Та і я теж цілий тиждень працював на фабриці.

Левко почервонів увесь та й говорить:

— Ну, й ідіть самі! А я з кицькою залишуся.

— Та ні вже, куди ми підемо,— відповідає батько.— Адже сім’я у нас одна. Всі один за одного відповідаємо.

Запитання за змістом твору :

– У чому завинив Левко перед своєю сім’єю? Чи зрозумів він свою провину?

– Чому ніхто з членів сім’ї не пішов на прогулянку?

– Що означає «відповідати одне за одного?

Дидактична гра” Розфарбуйгостей”

Вихователь: Горлач О.І.

20.03.2020 П’ятниця

Заняття № 1 «Художня література»

Тема: Читання оповідання Наталі Забіли «Білі котики» та В. Сухомлинського «Дуб під вікном»

Дидактична гра «Дивовижні котики»

Якого кольору котики верби?

Чому квіточки верби називають котиками?

Які вони на дотик?

Із чого з’явитися котики на вербі?

Чи пахнуть котики?

Як змінюється вигляд квітів-котиків верби, коли вони відцвітають?

«Білі котики»

На вербі, на пагіллі,

Білі-білі котики.

Доторкнуться лагідно

Лоскотливим дотиком,

Доторкнуться котики,

Білі, невеличкі,

До руки, до ротика,

До моєї щічки.

Відламаю гілочку,

Гілочку-вербичку,

Та поставлю в пляшечку,

В пляшечку, в водичку,

Щоб листочки-стрілочки

Стали розвиваться

На вербовій гілочці

У моїй кімнатці.

«Дуб під вікном»

Молодий лісник побудував у лісі велику кам’яну хату і посадив дуба під вікном.
Минали роки, виростали у лісника діти, розростався дубок, старів лісник.
І ось через багато літ, коли лісник став дідусем, дуб розрісся так, що заступив вікно. Стало темно в кімнаті, а в ній жила красуня — лісникова внучка.
— Зрубай дуба, дідусю, — просить онучка, — темно в кімнаті.
— Завтра вранці почнемо…— відповів дідусь. Настав ранок. Покликав дідусь трьох синів і дев’ятьох онуків, покликав онучку-красуню й сказав:
— Будемо хату переносити в інше місце.
І пішов з лопатою копати рівчак під фундамент. За ним пішли три сини, дев’ять онуків і красуня-внучка.

Заняття № 2 «Конструювання»

Тема: «Підсніжники»

Пальчикова гімнастика

Вихователь: Луговик А.Ю.

19.03.2020 Четвер

Заняття № 1 «Ознайомлення із соціумом»

Тема: «Праця дорослих навесні»

Гра «Ми знаємо прикмети весни»

Читання вірша Наталі Забіли «Сонячно»

— Чи добра погода? —

Спитала Маринка.

— На синьому небі

Нема ні хмаринки.

Всміхається сонце.

Усе зацвіло.

І ллється у вікна

Весняне тепло.

А люди веселі

Спішать працювати:

Копати городи,

Поля засівати,

Щоб сил набирались

Зернинки малі

У сонцем зігрітій

Вологій землі.

Яскраві кульбабки

На луках розквітли,

Підводять голівки

До сонця і світла.

На луки зелені

Біжить дітвора.

— Хороша погода!

Весела пора!

Дидактична гра «Що де росте»

Діти повинні назвати що росте в саду, в лісі та на клумбі.

Гра «Закінчи речення»

Гра «Кому що потрібне»

Діти мають назвати предмет, хто і де його має використовувати.

Вивчити прислів’я

«Що посієш те й пожнеш»

«Весняний день рік годує»

Заняття№ 2 «Аплікація»

Тема: «Весняне сонечко посміхається»

Вихователь: Горлач О.І.

 

18.03.2020 Середа

Заняття №1 «Мовленнєвий розвиток»

Тема: «Весна прийшла»

  1. Дидактична гра “Визнач звуки у слові весна” [в е с н а].                                                                                                   
  2. Мовна гра “Так чи ні?”. Настала весна, усі птахи полетіли у теплі краї.Діти пішли до лісу помилуватися пролісками.Діти зраділи, що почалася весна і побігли кататися на ковзанах.Весною небо стає блакитним, а повітря теплішає.Весною на деревах з’ явилися плоди.Якщо квітів у лісі багато, можна по них топтатися.
    1. Дидактична гра “Про ліс”

    Діти повинні закінчити речення про ліс, правильно узгоджуючи слово “ліс” із заданим прийменником.

    – Ми ходили на прогулянку до ліс___

    -Крислатий дубок росте серед ліс___

    – Чимало грибів можна знайти у ліс___

    – Легко дихається біля ліс_____

    – Чорні ворони літали над ліс____

    – За годину можна дійти до ліс____

    1. Розглядання картини «Прийшла весна» та бесіда за її змістом                                                                      – Яка пора року зображена на малюнку?- Де подівся сніг?- Якого кольору стало небо?- Що розквітло на галявині?- Хто прилетів до нас із теплих країв?- Як змінився одяг людей навесні?- Хто радіє весні?Заняття № 2 «Малювання»Тема: « Розлоге дерево»2. Вивчення пальчикової вправи                                                                                                             3. Дидактична гра “Порівняй та знайди відмінності”                                                                                                                                                                                                                                     4. Гра “Прахуй та запиши”                                                                                                                                                                                 Вихователь: Луговик А.Ю.

 

17.03.2020 Вівторок

Заняття № 1 «Логіко – математичний розвиток»

  1. Орієнтування в просторі:

Підніміть до гори праву руку потім ліву; встаньте і поверніться праворуч потім ліворуч; назвіть предмети які є у вашій кімнаті праворуч а потім ліворуч.

  1. Гра «Засели будиночки» ( склад чисел)                                                                                                         
  2. Розфарбуй цифру 9                                                                                                                                                                       Заняття № 2 «Ознайомлення з природнім довкіллям»
    1. Розглянути весняні первоцвіти
    2. «Опишіть пролісок» ( розгляньте квітку та розкажіть про нєї дітям)

    Ранньою весною на галявинах серед талого снігу  крізь землю пробивається пролісок.

    Перший вісник весни – невелика трав’яниста рослина. Листки зелені та довгі. Зазвичай стебло оточують два листочки. Пролісок зацвітає дуже рано. Квіти дрібні, правильної форми, подібні на зірочки. Вони є блакитні, сині, зрідка рожеві, білі. Сидять поодиноко або збираються у китиці. Завжди розташовані на верхівці стебла. Рослина наповнює повітря тонким ароматом.

    Ростуть проліски купками під листяними деревами в лісі. Їх пересаджують на клумби, тоді вони милують погляд перехожих.

    ЗАВДАННЯ: Після розповіді дорослого діти повинні самостійно описати: які у проліска листочки, стебло, квіточка та корінь, як пахне пролісок.                                                                                                                                 

  3. Гра-роздум «Люди і квіти» ( ставлення людини до природи до квіткових рослин)                                                                                             Дидактичні ігри                                                                                                                                                                                            Дидактична гра “Що зайве?”                                                                                                                                              Дидактична гра ” Розмежуй за розміром”                                                                                                                                                                                                                                                                          Вихователь: Горлач О.І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *