Група раннього віку “А” (Ягідка)

02.04.2020 Четвер

Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна  І.А

1.Художня література

Тема :читання вірша К. Коломієць «Веснянка»

Мета : Закріпитизнання про весну, розвивати вміння уважо слухати вірш, відповідати на запитання.

Як називається вірш? Хто йшов в синій хустині? Кому несла весна гостинці? Кому,що?

2.Аплікація

Тема: Підсніжники

Мета: Закріпити знання про весняні квіти на весні , розвивати вміння викладати готові форми( вирізані листочки зеленого паперу ,квіточки з ватних дисків), приклеювати за допомогою дорослого. Виховувати інтерес до занять з аплікації.

 Біленький підсніжник

Долоньками грію,

Для нього і холод

Любов’ю розвію

3.Дидактична гра «Домашні птахи і тварини»

 Мета: Розвивати вміння називати домашніх птахів і тварин та звуконаслідувати їх.

01.04.2020 Середа

Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна  І.А

  1. Ознайомлення з природним довкіллям.

     Тема: Перші квіточки весняні

     Мета : Закріпити знання по весну, познайомити з першими весняними квітами, пролісками, підсніжками. Виховувати бережне ставлення до природи.

Яка пора року настала ? Які зміни відбуваються в природі ?

Настала весна пригріло весняне сонечко , виросла зелена травичка, заквітли перші кіточки.

Виріс підсніжних у мене ,

Голівка біла, листяко зелене

Виглянуло сонечко ,

Квіточки усміхнулись

і до неба вгору потягнулись

Я – перша квіточка весни,

Я – пролісковий цвіт,

Я пережив зимові сни

І знов родивсь на світ.

Навесні в гайок піду,

Першу квіточку знайду.

Я її рвати не булу,

Хай цвіте на радість людям

2.Дидактична гра викладення з мозаїки «Квіти на галявині».

 

 

31.03.2020 Вівторок

Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна  І.А

  1. Сенсорний розвиток

Тема: Квітка – семицвітка

Мета: Закріпити знання про кількість предметів (1 квітка, багато жучків). Називати предмети за однаковим кольором (жовте сонечко, бджілка, качка) Формувати поняття зверху знизу, ( зверху сонечко знизу качечка)

2.Малювання

Тема : Намалюємо квіточку.

Мета : Розвивати вміння тримати олівець. Зафарбовувати різними кольорами готову форму,  не  виходячи за межі.

 

  1. Пальчикова гра                                                                                                                                                                 

30.03.2020 Понеділок

Вихователі: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

1.Мовленнєвий розвиток

Бесіда «Пташки прилетіли»

Мета :закріпити знанняп ро весну , продовжити знайомити з прилітом птпхів з теплих країв. Виховувати бережне відношення до природі.

 

Яка пора року ? Які зміни в природі відвуваються на весні? Що роблять діти?

2.Фізкультхвилинка

  1. Конструювання

Тема : «Будиночок для пташки»

Мета: Закріпити знання дітей про будівельний матеріал .Розвивати вміння прикладати цеглинки , кубики, один до одного, формуючи будиночок, виховувати інтерес до занять з конструювання.

27.03.2020 П’ятниця

Вихователі: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

  1. Ознайомлення з соціумом .

Тема: Бесіда «Здоровим будь!

Мета: Закріпити правила догляду за своїм тілом. Виховувати здоровий спосіб життя .

2.Фізкультхвилинка.

3.Дидактчна гра «Тато, мама і малюк»

Мета: Розвивати мовлення на основі знайовства з тваринами та птахами. (тато, мама, дитина)

26.03.2020 Четвер

Вихователі: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

1.Художня література

Тема: Читання оповідання  В .Сухомлинського «Як котові соромно стало»

Мета: Розвивати вміння уважно слухати оповідання, відповідати на запитання. Виховувати бережне відношення до тварин та птахів.

Про кого розповідаеєтьсяв оповіданні ?

Що робив котик?

Що робили горобчики ?

Чому котику стало соромно?

2.Ліплення

Тема « Печиво для ляльок»

Мета: формувати вміння дитини відривати шматочьок тіста, розкочувати його в долоньках коловими рухами, утворюючи кульку, сплющувати її на дошці. Розвивати інтерес до занять с ліплення .

  1. Мовленнєва гра «Я печу,печу»

Мета : Розвивати вміння повторювати слова гри.

Я печу, печу, печу

Діткам всім по калачу.

Маком я притрушу,

В піч гарячу посаджу.

Випікайтесь, калачі,

У натопленій печі!

Буду я Галю й Нату

Калачами частувати.

25.04.2020 Середа

Вихователі: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

1.Ознайомлення з природним довкіллям.

Тема: Бесіда «Частини мого тіла»

Мета: Закріпити знання про назви частин тіла. Виховувати культурно гігієнічні навички.

Познайомтесь я дитина,

Хоч маленька, а людина

Всі частини тіла знаю

Називаю й визначаю:

Є у мене голова

І вона творить дива,

Шия голову тримає,

Повертає й нахиляє.

Є у мене дві руки-
Це мої помічники,
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.
Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина.

  1. Пальчикова гра «МИЄМО РУКИ»

1.“Миємо руки”: ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.

Узяли духмяне мило,

Добре руки з ним помили.

2.“Струшуємо водичку з рук”: пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.

Полетіли від води

Бризки з рук туди-сюди.

3.“Витираємо руки”: енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.

Рушничок я свій беру,

Швидко ручки обітру.

24.03.2020 Вівторок

  1. Сенсорний розвиток.

      Тема : Дидактична гра « Своїй улюбленій ляльці розкажемо»

Мета: закріпіти знання дітей по кількісь предметів багато(один) розвивати вміння називати величину предметів ведикий (маенький) ,орієнтуватись в просторі  вверху (внизу) .

Матеріал: лялька або інша іграшка.

     2.Малювання

Тема: Рушничок

Мета: впраляти в малювані прямих ліній фарбою  за допомогою пензлика .Виховувати інтрес до занять з малювання.

Відгадайте загадку .

Гарний і м’який ,

жовтий, білий,голубий,

тільки покупаємось

ним і витираемось

(рушничок)

3.Мовленнєва гра

«Ладусі,ладусі»

Мета : Розвивати вміння повторювати слова гри, плескати в долоні.

«Ладусі ,ладусі»

– Ладі-ладусі,

– А де були?

– В бабусі.

– А що їли?

– Кашку.

– А що пили?

– Бражку!

Попили, поїли

Шу, полетіли.

На голівку сіли,

Посиділи,

і знову полетіли.

 

Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

23.03.2020 Понеділок

1.Мовленнєвий розвиток

Тема:  Бесіда «Моя сім’я»

Мета: формувати у дітей уявлення про сім’ю  її склад , розвивати вміння розповідати про дії та риси членів сім’ї. Виховувати почуття поваги до старших.

Кого ви бачите на картині? Що робить мама? Що робить тато з донею ? Що робить бабуся та дідусь з онуком ? Хто піклується  про діток?

2.Пальчикова гра «Моя сім’я»

Цей пальчик – дідусь,

Цей пальчик – бабуся,

Цей пальчик – татко,

Цей пальчик -мама,

Цей пальчик – я.

Ось і вся моя сім’я.

  1. КонструюванняТема: «Доріжки для машин»Мета : Розвивати вміння дітей щільно прикладати цеглинку до цеглинки. Визначати для великої машини – широка дорога , для маленької – вузька.

Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

20.03.2020 П’ятниця

Міжнародний День Землі

  1. Ознайомлення з соціумом

Тема: Бесіда «Водичка, водичка умий моє личко»

Мета: Формувати знання дітей про значення води для людей та навколишнього світу . Виховувати бережне відношення.

Водичко водичко

Умий моє личко,

Щоб очі блистіли ,

щоб щічки красніли,

щоб сміявся роток,

щоб кусався зубок

НАВІЩО НАМ ПОТРІБНА ВОДА ?

2.Дидактична гра «Скажи лагідно»

Вихватель: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

19.03.2020 Четвер

1.Художня література

Читання української народної заклички  «Вийди, вийди сонечко»

Вийди, вийди, сонечко,

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір’ячко.

На весняні квіточки,

На маленькі діточки.

Там вони граються,

Тебе дожидаються.

 

  1. Аплікація «Сонечко»

Мета: розвивати вміння викладати зображення сонечка з кола та смужок різної довжини, довгих та коротких, називати коло , смужка довга, коротка.

  1. Пальчикова гра « Сорока-ворона»

Розвивати вміння перебирати пальці рук повторювати слова гри.

Сорока-ворона кашку варила.

Діток кормила

І цьому дам, i цьому дам,

І цьому дам, i цьому дам,

А цьому не дам:

Biн дров не рубав,

печі не топив,

Каші не варив

Не має йому каші.

Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

18.03.2020 Середа

 

1.Ознайомлення с природним довкіллям.

Бесіда на тему : «Весна прийшла»

Мета: уточнити й поглибити знання дітей про сезонні зміни в природі навесні; вчити відповідати на запитання за змістом картини і складати коротенькі розповіді, добирати прикметники до іменників; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, увагу, мислення; виховувати любов до природи.

– Яка пора року зображена на малюнку?

– Якого кольору стало небо?

– Що розквітло на галявині?

– Хто прилетів до нас із теплих країв?

– Як змінився одяг людей навесні?

– Хто радіє весні?

«Прийшла весна. Розтанув сніг. Небо стало блакитне та прозоре.  Сонечко ласкаво та привітно світить. На галявині розквітли перші весняні квіточки. Птахи повернулись з теплих країв. Вони будують собі домівки та співають веселих пісень. Як гарно навесні!»

2.Дидактична гра «Дикі тварини та їх дитинчата»

Нехай дитина перерахує усіх відомих йому диких лісу та їх дитинчат. З’ясуйте, чи пам’ятає він, що дикі тварини живуть в лісах, самі добувають собі їжу, самі будують собі житло.

Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

17.03.2020 Вівторок

1. Сенсорний розвиток. Властивості предметів

 

2.Малювання  “Зернятка для птахів”

малювання фарбами за допомогою ватної палочки

  1. Пальчикова гра «Пташка»

До нас пташка прилетіла (діти показують рухами, як летить пташка),

Та й на долоньку сіла (долоньки опустили на стіл).

Зернят поклювала (вказівними пальчиками стукати по столі),

«Дякую!» – сказала.

Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *