Група раннього віку “Б” (Їжачок)

 02.04.2020  Четвер

Вихователь: Заярна А. В.

Заняття № 1 Ознайомлення з природнім довкілля

Тема «Фрукти та Овочі»

Хід заняття
– Діти а хто  до нас прийшов в гості ?.

  • Що це вони нам принесли?

– Так це наші друзі. Діти подивіться, вони незвичайні, Зайчик щось приготував нам у конверті. Давайте подивмося в конверті. Це  загадки!

Відгадайте загадки

Кругле, рум’яне
Я росту на гілці
Люблять мене дорослі
І маленькі дітки.
(Яблуко)

Яскравий, солодкий, налитої
Весь в обкладинці налитої!
Не з цукеркової фабрики
З далекої Африки.
(Апельсин)

Він великий, як футбольний м’яч,
Якщо спілий – всі задоволені.
Так він приємний на смак!
Що це за куля?(Кавун)

Сто одежинок
І всі без застібок.
(Капуста)

І зелен, і густ на
Грядці виріс кущ.
Покопай трошки
Під кущем ….
(Картопля)

6.Сидить дід, у сто шуб одягнений,
Хто його роздягає,
Той сльози проливає.
(Цибуля)

– Молодці дітки. Всі загадки відгадали.

– Молодці! А тепер пограємо в гру.

Пальчикова гра:
Ми січемо капусту, рубаємо,
Ми морквину тремо, тремо,
А тепер посолимо і поїмо.

Дидактична гра « Овочі та фрукти»

– Перед вами стоїть кошик та тарілка. Вам треба буде в кошик Зайчика покласти овочі, а в тарілку Їжачка фрукти.

Заняття № 2 Малювання

Тема: «Ваза для квітів».
Мета: викликати у дітей радісний настрій від створення подарунків для батьків; учити малят малювати фарбами за допомогою патичка, охайно набирати фарбу та ритмічно ставити крапки, правильно тримати патичок; закріплювати знання основних кольорів; розвивати творчість, зосередженість під час малювання; виховувати старанність, а також бажання порадувати і здивувати інших, зокрема батьків, своїми виробами.
Хід заняття

  01.04.2020 Середа

Вихователь:Заярна А.В.

Заняття №1 Конструювання

Тема: «Парканчик для собачки».

Мета: вчити будувати парканчик з цеглинок за зразком вихователя,  використовувати виріб у грі, розвивати вміння орієнтуватися у просторі, виховувати бажання допомагати один одному.

Матеріал: будівельні цеглинки.

Хід заняття

Сюрпризний момент.

(З’являється песик і розповідає, що біля будинку де він живе немає парканчика і він боїться сам без котика гуляти, тому просить діток допомогти йому побудувати його).

Розгляд цеглинок.

Подивіться, дітки перед вами лежить будівельний матеріал, це цеглинки,  давайте розглянемо їх. Подивіться, у цеглинки є широка сторона і є вузька, довга і коротка. Подивіться які гарні цеглинки, вони всі різного кольору (назвати колір цеглинок)

Дидактична гра “Назви тварину,і скажи як вона кричить”

Дидактична гра “Допоможи мамам знайти своїх дитинчат”

Вівторок 31.03.20

Вихователі: Соляник М.С., Назаренко В.І.
1. Ознайомлення з соціумом “Посуд (глибока, мілка тарілка)”
Мета: розширювати та збагачувати знання дітей про предмети посуду, їх призначення, функції, закріпити правила сервірування столу, удосконалити знання про глибокі та мілкі тарілки (що для чого потрібно), виховувати навички правильної поведінки за столом під час прийому їжі.

2. Мовленнєвий розвиток “Весняні квіти”
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з представниками рослинного світу рідного краю – весняними квітами, дати знання про весняні квіти, їх назви, складові, учити уважно розглядати, розвивати пізнавальну активність, спостережливісь, виховувати дбайливе ставлення до рослин

Д/ гра “Посади метелика на квітку”
Мета: розвивати дрібну моторику рук, мислення, закріпити назви кольорів

Пальчикова гра “Гімнастика для пальчиків”

30.03.2020 Понеділок

Вихователі: Назаренко В.І., Соляник М.С.

1. Сенсорний розвиток “Добери пелюстки до квітки”
Мета: продовжувати фіксувати увагу на формі предметів, зіставляти форму предметів за зразком, закріпити знання кольорів, поняття “великий-маленький”, розвивати увагу на пам’ять, спостережливісь

2. Ліплення “Листочки на деревах”
Мета: ознайомити з характерними особливостями дерев (на них з’являються листочки, навесні – зелені), виховувати любов до природи, удосконалювати знання про властивості пластиліну, вправляти в ліпленні прийомом розкручування круговими рухами долоні (відщипування, скочування, натискання), розвивати кмітливість, мислення

Д/ гра “Пальчик, пальчик, де ти був?”

27.03.2020 П’ятниця

Вихователі: Назаренко В.І., Соляник М.С.

Художня література “Читання вірша “Сорока – ворона”
Діти імітують помішування кашки в долоньці:
Сорока-ворона
Дітям кашу варила.
(Перебирають пальчики від мізинчика, згинаючи їх в кулачок).
Тому дала, тому дала, тому дала, тому дала,
(беруться за великий пальчик, трясуть),
А тому не дала
Бо він ледар: дров не рубав,
Печі не палив, каші не варив,
Діток гулять не водив – іди собі геть!
(Легенько смикають за пальчик).

Д / гра “Навчимо ляльку черуритися”
Мета: вчити дітей користуватися дзеркалом, гребінцем, рушником, розвивати активність, виховувати охайність

Читання вірша “Чепуруха”

26.03.2020 Четвер

Вихователі: Назаренко В.І., Соляник М.С.

1. Ознайомлення з природним довкіллям “Хто в будиночку живе?”
Мета: формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв’язок в природі, розвивати увагу, спостережливісь, удосконалювати знання дітей про те, де живуть тварини, виховувати дбайливе ставлення до природи.

2. Малювання ” Намисто для лисички”
Мета: розвивати дрібну моторику рук, мовленнєву активність, увагу, закріпити назви кольорів, поняття “один-багато”, вміння малювати пальчиками, вмочуючи їх у фарбу

Дослідницько – експериментальна діяльність “Для чого рослинам потрібна водичка?”
Мета: ознайомити дітей з тим, що вода потрібна не лише людям, а й рослинам, роз’яснити дітям, для чого рослинам потрібна водичка, виховувати дбайливе ставлення до рослин

25.04.2020 Середа

Вихователі: Назаренко В.І., Соляник М.С.

Конструювання “Стіл і стілець для ляльки”
Мета: розвивати дрібну моторику, удосконалювати зорову увагу, підтримувати інтерес до ігрової конструктивної творчості (складання кубиків один на одний), виховувати прагнення бути акуратним

Вивчення вірша “З кубиків будую дім”
З кубиків будую дім,
Лялька буде жити в нім.
Стіл зроблю, диван і ліжко,
Рівно викладу доріжку.

Д/ гра “Мавпочка”
Мета: навчити дитину повторювати рухи, які показує дорослий, розвивати увагу, спостережливісь, координацію рухів

24.03.2020 Вівторок

1. Мовленнєвий розвиток “Моя сім’я”
Мета: дати уявлення про сім’ю, її склад, вправляти дітей вживати слова, якими позначають батьків, рідних дорослих та дітей, розповідати про свою родину за фотографіями.

2. Ознайомлення з соціумом “Розгляд картини “Мама миє посуд”
Мета: виховувати поважне ставлення та любов до всіх членів родини, бажання допомагати рідним, приносити їм радість, розвивати увагу, мислення, мовлення.

Пальчикова гра “Моя сім’я”
Мета: вправляти в умінні правильно називати всіх членів родини, розвивати пам’ять, мовлення, моторику рук

Д/ гра “Склади букет мамі”
Мета: закріпити з дітьми назви квітів, вміти знаходити квіти в букеті, навчити дітей викладати заготовки квітів на площині

Вихователь: Назаренко В.І., Соляник М.С.

23.03.2020 Понеділок

1. Сенсорний розвиток “В гості до ляльки Олена”
Мета: закріпити знання дітей про посуд, основні кольори, вчити підбирати предмети за кольором, розуміти, що різні предмети можуть бути однакового кольору, розвивати увагу, мислення, формувати інтерес до сервірування столу.

2. Аплікація “Сукня для мами”
Мета: збагачувати знання дітей про предмети одягу, викликати бажання гратися з готовими заготовками з паперу, удосконалювати вміння дітей наносити пензликом клей на заготовку (вдома можна скористатися клеєм-олівцем), прикладати до аркуша паперу, притискати рукою, закріпити назви кольорів, геометричних фігур.

Д/ гра “Парні картинки”
Мета: вчити дітей знаходити однакові предмети, відрізняти їх від інших.

Д/ гра “Вивчаємо частини тіла”
Мета: розвивати вміння визначати частини тіла і показувати їх.

Вихователь: Назаренко В.І., Соляник М.С.

20.03.2020 П’ятниця

1.Художня література “Читання вірша про весну”
Мета: закріпити знання про пори року, розширити уявлення про характерні ознаки весни, розвивати увагу, фантазію, вчити дітей слухати віршовані твори

Співання пісні “Квіточки весняні”
“Є у мене, є у мене квіточки весняні
Подарую, подарую я ці квіти мамі (2 р.)
І скажу я їй на вушко ніжно і тихенько
Я люблю тебе, матуся, люба моя ненька (2 р.)”

Д/ гра “Зашнуруємо чобіток”
Мета: розвивати дрібну моторику рук, орієнтування в просторі, увагу, мислення, формувати вміння нанизувати предмети відповідно до завдання, закріпити кольори

Вихователь: Назаренко В.І., Соляник М.С.

19.03.2020 Четвер

1.Малювання “Пролісок”
Мета: формувати у дітей навички малювання квітів способом примакування (фарби та ватні палички), збагачувати уявлення про квіти-проліски, розвивати естетичні почуття, виховувати дбайливе ставлення до природи.

 

2.Ознайомлення з природним довкіллям “Спостереження за весняним лісом”
Мета: удосконалювати уміння спостерігати за при природою навесні, ознайомити дітей з тваринним світом лісу, закріпити назви диких тварин, розкрити взаємозалежність між людиною та природою

Д/ гра “Промінчики для сонечка”
Мета: закріпити кольори, навчити прикладати Промінчики до сонечка, розвивати орієнтування на площині.

Д/ гра “Склади пірамідки”
Мета: вправляти в умінні складати предмети за величиною (від більшого до меншого), закріпити поняття “великий-маленький), назви кольорів, розвивати увагу, мислення, моторику рук.

Вихователь: Назаренко В.І., Соляник М.С.

 

18.03.2020 Середа

1. Конструювання “Чарівна вежа”
Мета: вправляти дітей в побудові конструкції – вежі з цеглинок (кубики, трикутники), формувати уміння обирати необхідні деталі будівельного матеріалу, орієнтуватися у величинах.

2.Ліплення “Зернятка для пташок”
Мета: формувати вміння відщипувати від великого шматка пластиліну маленькі шматочки, скачувати круговими рухами долонь, надаючи форму кружечка, фіксувати увагу на величині, кількості, кольорі.

Д/г ” Склади з частин ціле
Мета: вправляти в умінні складати з частин ціле, розвивати увагу, дрібну моторику рук

Д/г “Підбери колір”
Мета: закріпити назви кольорів, вчити співвідносити предмети за кольором, розвивати сенсорні здібності дітей.

Вихователь: Назаренко В.І., Соляник М.С.

17.03.2020 Вівторок

 

1. Мовленнєвий розвиток “Вітаємо пташок навесні”
Мета: вчити дітей називати та розрізняти перелітних птахів, порівнювати їх будову, розмір, колір (ластівка, лелека, жайворонок)

 

2. Ознайомлення з соціумом ” Одягнемо ляльку Олю на прогулянку”
Мета: закріпити знання дітей про назви предметів (сезонного) одягу, закріпити знання дітей про послідовність одягання.

Вихователь: Назаренко В.І., Соляник М.С.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *