Сторінка Інструктора з фізкультури

26.05.2020 Вівторок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

 

25.05.2020 Понеділок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

22.05.2020 П’ятниця

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

21.05.2020 Четвер

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

20.05.2020 Середа

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

19.05.2020 Вівторок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

18.05.2020 Понеділок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

 Ранкова гімнастика для дошкільнят

15.05.2020 П’ятниця

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Веселі фізхвилинки для дошкільнят

1.Ходьба а) на носках, руки вгору по 20-30 сек. б) на п’ятах, руки на пояс в) на зовнішньому зводі стоп, пальці зігнуті, руки на поясі г) з м’ячем (тенісним) – затиснути стопами, ходити на зовнішній стороні стоп

  1. Стоячи на палиці (обручі) 6-8 разів а) напівприсідання і присідання, руки вперед або в сторони б) пересування вздовж палиці – ставити стопи уздовж або поперек палиці 3-4 рази
  2. Стоячи а) на зовнішньому зводі стоп – поворот тулуб лев-прав. 6-8 разів б) піднімання на носках з упором на зовнішній звід стопи 10-12 разів
  3. “Човник” – лежачи на животі одночасно підняти руки, голову, ноги і тримати до 5-7 хвилин 4-6 разів
  4. “Кут” – лежачи на спині тримати ноги під кутом 45 гр. 4-6 разів
  5. Сидячи а) згинання – розгинання пальців стоп 15-20 разів б) максимальне розведення і зведення п’ят, не відриваючи шкарпеток 15-20 разів в) з напругою тягнути носки на себе, від себе (коліна прямі) 10-12 раз г) з’єднати стопи. Коліна прямі 10-12 разів д) кругові рухи стопами всередину, 10-12 разів е) загарбання і підведення пальцями стопи олівця або дрібного предмета 10-12 разів ж) загарбання і підведення стопами малого м’яча, коліна прямі 6-8 разів

14.05.2020 Четвер

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

1.Ранкова руханка для  старших дошкільнят 

  1. Як і коли краще зайнятися ходінням босоніж

Використовуйте спеціальні гумові килимки з шиповим рифленням. Щоранку починайте зарядку з ходьби босоніж на такому килимку. Корисно масажувати стопи ніг за допомогою качалки або круглої палиці, катаючи їх підошвами по кілька хвилин на день. При ходьбі босоніж збільшується інтенсивна діяльність майже всіх м’язів, стимулюється кровообіг у всьому організмі, поліпшується розумова діяльність. Відмінити редагування

 Ще один спосіб загартування – це прогулянки босоніж. Ходіння босоніж не тільки загартовує, а й стимулює нервові закінчення, що знаходяться на стопі, позитивно впливає на роботу внутрішніх органів. На думку деяких фахівців, підошви ніг – це своєрідний розподільний щит з 72 тис. нервових закінчень, через який можна підключитися до будь-якого органу – головного мозку, легким і верхніх дихальних шляхів, печінки і нирок, ендокринних залоз і іншим органам.

Навесні або влітку, малюк цілком може бігати босоніж по підлозі будинку, а ще краще – по зеленій траві. Дитина повинна регулярно ходити босоніж, справжній гартувальний ефект настає лише після тривалих систематичних тренуваннях.

13.05.2020 Середа

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

1.Ранкова руханка для дошкільнят  «Листочки”.

2.Дитяча фізкультура. Виконайте разом.

Як зацікавити дитину заняттями фізичною культурою?

Добре, якщо дитина сама потребує рухів та із задоволенням виконує нові завдання. Ви повинні підбадьорити дитину, продемонструвати, яка вона міцна, спритна і сильна. Збудити інтерес у дитини до занять також і демонстрація її вмінь перед іншими членами сім’ї або однолітками. Так поступово у дитини розвивається  впевненість у своїх силах та бажання вчитись далі, засвоювати нові, більш складні ігри і рухи.

12.05.2020 Вівторок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

  1. Руханка для дошкільнят «Жовті каченята»

                                    ПАМ`ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

                  ЩОДО ДІАГНОСТИКИ ПОРУШЕНЬ ПОСТАВИ

        Шановні батьки! Дуже важливо уважно стежити за поставою вашої дитини, щоб завчасно попередити будь-які відхилення. Порушення постави ви можете визначити самостійно в домашніх умовах, оглянувши дитину в декількох позиціях.

Позиція № 1. Дитина стоїть прямо з опущеними руками вздовж тулуба спиною до вас

. Ознаки здорової постави:

Ø  плечі дитини – на одному рівні;

Ø  кути лопаток – симетричні;

Ø  лінії овалів тіла [шиї, талії, грудної клітки) – симетричні;

Ø  тазові кістки і сідничні складки – на одному рівні;

Ø  хребет – рівний.

Позиція № 2. Дитина повільно нахиляє голову і поступово згинається, опускаючи руки до підлоги. Ознаки здорової постави:

Ø  симетрія тіла під час нахилів не порушується;

Ø  ділянки спини з посиленою або ослабленою мускулатурою -відсутні

Ø  відрізки між виступами хребта – однакові;

Ø  викривлення хребта вліво чи вправо – відсутні.

Позиція № 3. Дитина, стоячи рівно, повертається до вас лівим, потім правим боком.

Ознаки здорової постави:

Ø  всі частини тіла з обох боків – симетричні;

Ø  сутулість або деформація грудної клітки – відсутні.

Позиція № 4. Дитина лежить на рівній поверхні (підлога, ліжко) з витягнутими вздовж тіла руками.

Ознаки здорової постави:

Ø  розміри правої і лівої стоп – однакові;

Ø  довжина ніг за співвідношенням притиснутих правої і лівої п’ят – однакова.

 Якщо під час огляду дитини ви не помітили жодних викривлень хребта, асиметрії тіла і кінцівок, ознак плоскостопості, це вказує на здорову поставу вашої дитини.  Якщо ви виявили порушення симетрії тіла, викривлення хребта, плоскостопість, необхідно проконсультуватися у лікаря-ортопеда для визначення причин порушення постави і розроблення комплексу індивідуальних лікувальних та реабілітаційних заходів. До консультації з лікарем дитину необхідно звільнити від фізичних навантажень.

08.05 .2020 П’ятниця

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Ранкова руханка для для старших дошкільнят. Виконайте всією родиною.

Смуга перешкод зі скалок чи мотузки.

Інструктор з фізичної культури ЗДО 50м. Кам'янське .

تم النشر بواسطة ‏‎Яна Ильина‎‏ في الثلاثاء، ٥ مايو ٢٠٢٠

 07.05. 2020Четвер

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

  1. Ранкова гімнастика для старших дошкільників

https://www.facebook.com/groups/698211380984389/permalink/717398402399020/

  1. Запропонуйте дитині пограти у гру

تم النشر بواسطة ‏‎Таня Снежкова‎‏ في الاثنين، ٦ أبريل ٢٠٢٠

06.05 .2020 Середа

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Ранкова гімнастика для всієї родини

  1. https://www.youtube.com/watch?v=WKkMHOLevrM&feature=youtu.be
  2. Руханка для дошкільнят

#карантин #руханка #ВсеосвітаНа карантині особливо важливо рухатися більше, адже наша щоденна "норма" не виконується. А для дітей це просто необхідно. Всього 5 хвилин пару разів на день, й ваші учні почуватимуться краще (та й ви самі)! Рухайтеся зі "Всеосвітою"!

تم النشر بواسطة ‏‎Всеосвіта‎‏ في الجمعة، ١ مايو ٢٠٢٠

 

  1. Рекомендації для батьків «ЯК ПРОВЕСТИ ГІМНАСТИКУ ВДОМА»
  • Ранкова гімнастика проводиться в провітреному приміщенні, в полегшеному одязі;
  • Зарядку починають ходьбою і легким бігом , закінчують ходьбою і дихальними вправами.
  • Вправи виконуються з предметами і без них ;
  • Підбирати вправи потрібно так , щоб вони виконувалися з різних вихідних положень (стоячи , сидячи , лежачи) і щоб чергувалася навантаження на різні групи м’язів ( плечового пояса , тулуба , ніг).

Ранкову гімнастику не даремно називають еліксиром бадьорості .

Сенс оздоровчої ранкової гімнастики в тому , що вона не тільки розвиває точність рухів , зміцнює опорно – руховий апарат , але і усуває млявість після сну , скутість рухів , підвищує настрій , підсилює кровообіг , підвищує опірність організму до захворювань.

05.05.2020 Вівторок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

1.Ваша ранкова гімнастика.

  1. Консультація для батьків: «Фізичні вправи та ваше здоров’я»

Шановні батьки! Якщо Ви систематично будете займатись зі своїм малюком фізкультурою, то це буде доброю запорукою того, що син чи дочка зростатимуть здоровими, спритними, сильними, матимуть правильну поставу, красиво ходитимуть.

Щоденно приділяючи дитині хоча б  15 хвилин для занять фізкультурою, перш за все потрібно дотримуватись принципу систематичності, щоб дитина поступово звикала до занять, щоб вони стали для неї необхідними щодня.

Фізичні вправи насамперед необхідні для поліпшення здоров’я. Наприклад, загально визнано важливе значення їх у попередженні відхилень у фізичному розвитку та анатомо-фізіологічних порушень опорно-рухового апарату людини, велика роль у виявленні неспецифічних захворювань дихальної системи, порушення обміну речовин, розладів травлення тощо.

Вони сприяють формуванню дитячого організму, попередженню порушень постави та деформації хребта. У численних дослідженнях у нас та за кордоном встановлено, що діти, які займаються спортом, значно менше хворіють на ангіну, легеневі хвороби, ревматизм, інфекції неспецифічні, артрити тощо, ніж діти, які ним не займаються.

Основним методом застосування фізичної культури є ранкова гігієнічна гімнастика. У зв’язку з цим з кожним роком зростає її роль та значення. Комплекси ранкової гімнастики впливають на окремі частини тіла та на весь організм, тому вони включають вправи для рук, ніг, шиї, тулуба: розвивають силу, швидкість, витривалість, гнучкість, координацію рухів.

Гімнастичні вправи для загального розвитку, у тому числі із предметами (палицею, скакалкою, гантелями, м’ячами тощо), є ефективним засобом зміцнення або утримання функції опорно-рухового апарату і поліпшення постави, збільшення рухомості суглобів.

Вони сприятливо впливають на нервову систему, тонізують організм, створюють позитивний емоційний фон, попереджують захворювання.

04.05.2020 Понеділок

  Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Найкращий спосіб розпочати день  із  веселого настрою та ранкової гімнастики. Вона може бути виконана  як фізкультурна  пауза,  або  дихальна гімнастика, або у вигляді сміхотерапії. Варіантів багато, головне, в цьому прийомі, що діти  отримують позитивні емоції, які допоможуть зробити день кращим.

  1. Консультація . « Про розвиток рухової активності малят»
  2. Розвиток рухових умінь малюка дозволяє одночасно формувати як його особисті якості (воля, наполегливість, кмітливість), так і привчати до дисципліни.Правильно організоване фізичне, зокрема рухове виховання, є запорукою формування у дитини звички до здорового способу життя.Пам’ятайте, що координація рухів у дітей раннього віку розвивається переважно під час гри та самостійної рухової діяльності.
    • Важливо створити належні умови для того, щоб дитина могла вільно рухатися як вдома, так і на вулиці. Не варто стримувати природну активність малюка, краще надати йому можливість ходити, бігати, залізати на гірку та спускатися з неї, кидати м’яч та сніжки, копати лопаткою в пісочниці, возити за мотузочку іграшкові машинки тощо.
    • Ігрова рухова діяльність дитини є умовою поступового зміцнення її м’язів, удосконалення координації рухів, розвитку спритності.
    • Не слід постійно оберігати малюка від можливих падінь, та ударів, весь час водити його за руку. Наслідком такого виховання, як правило, стає наступне відставання у розвитку рухової гімнастики дитини.
    • Разом із тим даючи дитині певну свободу, потрібно вчити її бути обережною, спрямовувати її рухову активність на пізнання навколишнього середовища.
    • У жодному разі не дорікайте дитині за її невдачі, невміння, незграбність. Виховуйте в малюка цілеспрямованість та впевненість у собі.
    • Повсякчас прагніть того, щоб рухові вправи, ігри та заняття приносили дитині радість і задоволення, тоді й успіхи будуть більш значними.
    • Найкраще малюк досягає успіху, коли ви граєтеся разом із ним, а він вас наслідує.
    • Під час фізичного виховання дитини обов’язково слід враховувати її індивідуальні психічні особливості. Якщо малюк за вдачею боязкий, невпевнений у собі, його треба постійно підбадьорювати, хвалити навіть за найменше досягнення.
    • Занадто спокійну та неквапливу дитину доцільно частіше залучати до рухливої гри, зацікавлювати новою іграшкою чи вигадуванням якоїсь неординарної ситуації

30.04. 2020Четвер

  Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Розпочніть ранок з  веселої фізкультхвилинки « Кошенята»

  1. Консультація : «Профілактика плоскостопості у дітей»

Дитина, що має плоскостопість, швидко стомлюється, відчуває болі в області хребта, в тазостегнових суглобах, колінах і ступнях. Звільнитися від недуги досить важко, набагато легше запобігти його виникнення.

У дошкільному віці ще не пізно поліпшити стан стопи і запобігти формуванню плоскостопості. Для цього необхідно регулярно виконувати спеціальний комплекс вправ.

Вправи, що попереджають розвиток плоскостопості

Дитина повинна займатися в спортивній формі босоніж.

  1. Дитина сідає на підлогу (ноги витягнуті). Протягом 3-4 хвилин дорослий (батько) розтирає стопи дитини у напрямку від пальців до п’яткової області, потім масажує гомілки – від стопи до колінного суглобу. Розтирання виконується підставою долоні або тильною поверхнею напівзігнутих пальців. Масаж також можна проводити при появі відчуття втоми в ногах після напруженої м’язової роботи.
  2. Дитина лягає на спину. Дорослий (батько) лівою рукою охоплює ногу дитини так, щоб гомілка була між великим і вказівним пальцями. Виконуючи кругові рухи великим пальцем правої руки, дорослий енергійно розтирає ступні (вказівний і середній пальці лежать на зовнішній поверхні стопи).

Збирач”. Дитина сідає на підлогу (коліна напівзігнуті) і збирає пальцями лівої ноги дрібні предмети (наприклад, ластик, паперову кульку, олівець, губку і т. Д.). Через 1-2 хв. вправу слід повторити правою ногою.

Художник”. Олівцем, затиснутим пальцями правої стопи, дитина малює різні фігури на аркуші паперу, притримуючи його лівою стопою. Через 30-50 сек. вправу слід повторити правою ногою.

“Гусінь”. Дитина сідає на підлогу (коліна напівзігнуті), притискає п’яти до підлоги і протягом 30-50 сек. згинає пальці ніг, поступово просуваючи п’яти вперед, імітуючи рух гусениці.

Вправи з гантелями. Дитина бере в кожну руку гантель (до 1 кг, в залежності від віку та фізичного здоров’я дитини), ставить ноги разом, руки вниз. На рахунок 1 – присідає, витягає руки вперед. На 2 – встає, опускає руки. І так далі.

Початкове положення те ж. На рахунок 1 – випад правою ногою вперед, руки в сторони. На рахунок 2 – вихідне положення. На 3-4 – те ж з лівої ноги. Вправа виконується протягом 30-50 сек.

Ходьба. Протягом 30-50 сек. дитина ходить на п’ятах, на носках, на внутрішній і зовнішній сторонах стопи.

 Зміцнення мускулатури ніг і стопи

Катання м’яча. Дитина сідає на підлогу або табурет, ставить ступню на тенісний м’ячик і катає його, то до носка, то до п’яті двома ногами поперемінно.

Катання панчохи. Дитина сідає на підлогу або табурет, розкладає перед собою панчіх (хустка). Висуває вперед одну ногу і, розпрямивши пальці, вистачає ними панчіх і підбирає його частина під ступню. Знову розпрямляє пальці і підбирає нову частину панчохи. Повторює доти, поки панчіх не зникне під стопою повністю. Вправа виконується спочатку правою, потім лівою ногою, а потім обома ногами одночасно.

Гра в кульки і кільця. Дитина сідає на підлогу. Перед ним дорослий розкладає в лінію десять кілець, перед кожним кільцем кладе кульку. Дитина по черзі опускає кульки в кільця: п’ять – пальцями правої ноги, п’ять – лівої. Потім виймає їх руками і кладе перед кільцями, після чого по черзі опускає кільця на кульки: п’ять – пальцями правої ноги, п’ять – лівої.

Захоплююча “доріжка здоров’я”

Доріжка здоров’я – це масажний килимок, який сприяє формуванню склепінь стоп і профілактиці плоскостопості, зниженню стомлюваності і підвищенню імунітету.

Відомо, що на стопах розташована безліч активних точок, стимулюючи їх, ми позитивно впливаємо на процеси, що відбуваються в організмі. При ходьбі босоніж по «доріжці здоров’я» ми виробляємо своєрідний масаж стопи і тим самим тонізуємо весь організм.

Виконайте вправи з корегуючої ходьби разом!

  1. Корегуюча ходьба для дошкільнят.

29.04.20 Середа

 Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

  1. Шановні батьки , виконайте ранкову гімнастику разом з дітьми.

2. Виготовіть обладнання з коробок. І день вашого малюка буде цікавим

28.04.2020 Вівторок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Propozycja na rodzinne "Zabawianki- klepanki" w wiosenne poranki. 🍀🌷🌞Inspiracja muzyczna: [https://www.edumuz.pl/produkty/390/my-klepiemy-do-rytmu](https://www.edumuz.pl/produkty/390/my-klepiemy-do-rytmu)

تم النشر بواسطة ‏‎Twórcza Czwórka Przedszkole nr 4 w Mysłowicach‎‏ في السبت، ٢١ مارس ٢٠٢٠

27.04.2020 Понеділок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Що необхідно знати, перш ніж розпочати заняття йогою?

         Підготовка до занять йогою

Для дитячих занять йогою необхідний шерстяний килимок або невеликий плед.     Краще за все займатись у зручному одязі, що добре пропускає повітря.

                   Принципи йоги

  • правильне дихання;
  • правильне харчування;
  • правильний рух;
  • правильне мислення.

Заняття з йоги зазвичай розпочинається з дихальних вправ. Потім виконуються легкі вправи на розтягування. Після цього йдуть пози розминки, більш енергійні пози, розтягування та заключне розслаблення.

Правила йоги

Не можна:

  • багато їсти перед заняттям йоги;
  • пити воду під час заняття, але можна випити трохи до та після заняття;
  • бути у взутті або шкарпетках під час заняття.

Отже, сядьте на килимок разом з дитиною і виконуйте вправи

24.04.2020 П’ятниця

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

23.04.2020 Четвер

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

31.03.2020 Вівторок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

30.03.2020 Понеділок

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

 Фізкультхвилинкаи – малі форми активного відпочинку допомагають запобігти розумовій втомі, пов’язаній з активною розумовою діяльністю дітей та тривалим сидінням.

            Фізкультхвилинка: «Руки дужче обертаймо»

Руки дужче обертаймо

Та нікого не чіпаймо.

В. п. – ноги на ширині плечей, руки зігнуті біля плечей. Робити широкі колові оберти

ліктями вперед.

Повернімося ліворуч

І так само – вже праворуч.

В. п. – руки за спиною. Обертатися праворуч-ліворуч,

Нахилятися почнемо,

Ніби ягоди ми рвемо.

В. п. – руки за головою. Нахилятися вперед, торкаючись руками підлоги.

Будем дружно присідати

І мурашок розглядати.

В. п. – руки на поясі. Присідати на пальцях, тримаючи долоні на колінах.

Всім покажем залюбки,

Як летіли голубки.

В. п. – стопи разом, руки внизу. Підстрибувати на місці, плескаючи руками по боках.

 27.03.2020 П’ятниця

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

26.03.2020 Четвер

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

25.03.2020 Середа 

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Виконуємо танцювальні фізкульхвилинки

24.03.2020 Вівтрок

                                   ДИХАЛЬНА ГІМНАСТИКА

Почавши займатися з дитиною досить простими, але ефективними вправами з дихальної гімнастики, ви забудете, що таке простуда, бронхіт, ларингіт. А ще, мова у крихітки буде красивою і поставленою  за рахунок правильного діафрагмально-ребрового дихання.

Отже, чим же ще корисна дихальна гімнастика для дітей:

  1. Збагаченням кисню всіх клітин і органів дитини.
  2. Поліпшенням роботи серцево-судинної і нервової систем, органів травлення.
  3. Управлінням дихання і як наслідок – володінням собою.
  4. Зняттям напруги голосових зв’язок.
  5. Профілактикою хвороб органів дихання.
  6. Зміцненням імунітету.

Вправи для профілактики

захворювань верхніх дихальних   шляхів

Вправа 1. Глибоко вдихнути, максимально випинаючи живіт, піднімаючи і розширюючи грудну клітку. Зробити 3-4 невеликі видихи.

Вправа 2. Присісти, обхопивши коліна руками. Повільно видихати, ніби видавлюючи повітря із себе. На вдих випрямитися. Повторити 4-8 разів.

Вправа 3. Сидячи, дихати із затримками: вдих – 4 с, видих -4 с, пауза – 2 с Повторити 10  разів.

Вправа 4. Сидячи, зробити глибокий вдих обома ніздрями. Потім праву ніздрю затиснути

пальцем і видихнути через ліву. Знову вдихнути обома ніздрями, а видихнути лише через праву. Повторити 4-6 разів.

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

23.03.2020 Понеділок

        Комплекс вправ для профілактики сколіозу у дитини

Вправа 1. «Їдемо на велосипеді». Дитина лежачи на спині «крутить» у повітрі уявні педалі велосипеда, вперед і назад.

Вправа 2. «Ріжемо ножицями». Дитина лежачи на спині робить махи прямими ногами горизонтально, при цьому схрещуючи ноги.

Вправа 3. «Колобок покотився». Дитина, сидячи на килимку, підтягує до себе ноги, зігнуті в колінах, обхоплює їх руками і починає «гойдатися» на спині, щоразу намагаючись повернутися в положеннясидячи.

Вправа 4. «Міст над дорогою». Дитина лежить на спині, ноги зігнуті в колінах, ступні стоять на підлозі, руки лежать уздовж тулуба. Дитина відриває таз від підлоги і вигинається, намагаючись підняти таз якомога вище, в такому положенні залишається 5 секунд і лягає.

Вправа 5. «Акробат в цирку». Дитина лежить на спині, руки вздовж тулуба, піднімає прямі ноги і намагається торкнутися носками підлоги у себе за головою.

Вправа 6. «Кошеня». Дитина стоїть на четвереньках, прогинає спину вниз, піднімаючи голову вгору, потім прогинає спину вгору, опускаючи голову вниз.

Вправа 7. «Візочок». Дитина стоїть на четвереньках, ви берете його за щиколотки ніг і «водите» по кімнаті, а він перебирає руками по підлозі.

Вправа 8. «Кошик для ягід». Дитина лежить на животі, бере руками себе за щиколотки ніг і тягнеться, як можна вище, утворюючи велику корзину.

Вправа 9. «Плавець». Дитина, лежачи на животі, робить махи прямими руками і ногами в повітрі, імітуючи плавання.

Вправа 10. «Пружинка». Дитина, лежачи на животі, відриває від підлоги прямі руки і ноги і так завмирає в повітрі на кілька секунд.

Вправа 11. «Човник».
Дитина, лежачи на животі, відриває від підлоги прямі руки і ноги і залишається в такому положенні якомога довше. Час виконання цього дуже корисного вправи, збільшуйте поступово до декількох хвилин .

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

20.03.2020 П’ятниця

                      Чинники порушення постави

   Набуті порушення постави у дітей зумовлені такими чинниками:

      нераціональне харчування ( у період росту організм росту не отримує достатньої кількості структурних компонентів для синтезу кісткової та хрящової тканини);

      недостатній рівень загальної рухової активності дітей та відсутність у сучасному способі життя навантажень, що тренували б тканини хребта і корсетні м’язи;

      неврахування спеціальних фізичних вправ для профілактичного зміцнення хребта і корсетних м’язів при організації фізичного виховання дитини вдома

      сидіння дитини у травмонебезпечному пасивному положенні понад 10 – 20 хв;

      дитячі пустощі, що можуть стати причиною травм: стрибки з висоти, що перевищує зріст дитини; стрибки з приземленням на одну ногу; значні прогини хребта; піднімання дітьми одне одного, піднімання важких речей.

        Правила профілактики порушень постави

Щоб попередити порушення постави дитини, необхідно пам’ятати про таке:

  • статичне навантаження дітей у положенні сидячи не має бути тривалим.
  • рівень рухової активності має становити до 15 тисяч кроків на добу для дітей 5 – 6 річного віку.
  • організацію харчування слід здійснювати з урахуванням вікових потреб дитячого організму. Для синтезу кісткової та хрящової тканин потрібна достатня кількість структурних компонентів, зокрема кальцію, фосфору, вітамінів Д, С, А, В6 тощо;
  • обов’язковим для профілактики порушень постави є виконання спеціальних фізичних вправ на зміцнення корсетних м’язів

  Консультація «Особливості формування хребта дитини».

У дітей дошкільного віку тіло хребців ще формуються, кісточка тканини э у центрі хребця. Апофізи хребців представлені активною зоною росту м’якої хрящової тканини. М’язи спини ще не розвинуті, щоб тривалий час утримувати хребет у правильному положенні. Тому за 5 – 7 хв. пасивного сидіння корсетні м’язи тулуба дитини починають розслаблятися, виключається протидія осьовому навантаженню і хребет поперекового відділу  стискається під вагою тіла, що сприяє функціональну компресію хребетно – рухомих сегментів хребта. Це призводить до порушення кровообігу безпосередньо у тканинах хребта та корсетних м’язів зони, порушення обміну речовин у тканинах та органах нервових пучків з формуванням вертеброгенних захворювань.

Компенсійне травмування викликає захисну реакцію організму у вигляді патологічної зміни постави, щоб зменшити подразнення нервових рецепторів. Це рідкісний випадок, коли захисна дія організму формує в подальшому захворювання. На укріплення тканини та захисних корсетних м’язів хребта можна позитивно впливати, якщо врахувати чинники травмування у дітей та вчасно вдатися до профілактичних заходів.

Інструктор з фізкультури:Граченко Л.О.

 

19.03.2020 Четвер

“Хвилинки – здоровинки” (масажі й самомасажі):

Виконуючи масаж систематично, можна підвищити стійкість організму до вірусів та мікробів.

Це масаж для мобілізації захисних сил організму. Цей метод особливо рекомендують для дітей дошкільного віку.

До носа     

  1. Зверху донизу вказівними пальцями помасажувати ніс.
  2. Погладити ніс вказівними пальцями з одного та іншого боку (можна по черзі).
  3. покрутити ніс вліво та вправо.
  4. Вказівним пальцем закрити одну ніздрю, подихати, потім другу і знову подихати.
  5. Подихати носом як маленька сіра мишка (поверхневе дихання).
  6. Пофиркати, як їжачок.
  7. Заплющивши очі, вказівним пальцем торкнутися носа.
  8. Пощипати носа.
  9. «Гімнастика для носа»: трьома пальцями повернути ніс уліво, вправо, задерти вгору «кирпатий носик».
  10. Провести вказівним пальцем зверху від лобової частини до кінця носа «з’їхати з гірки».
  11. Вказівними пальцями «походити » по носу як маленька мишка, а потім сильніше як слоненятко.               До вуха                                                                                                             1. Потягти двома пальцями за мочки вух (5 – 6 разів).                                                                                                 2. Вказівним та великим пальцем покрутити козелок угору – вниз (5-6 разів у різні боки).                           3.Вставити мізинець у вухо і вібрувати ним (10-20 с у кожному вусі).                                                                    4.Потерти вушні раковини до почервоніння.                                                                                                              5.Злегка поплескати по вухах (7-10 разів).                                                                                                                          6.Закрити вухо долонею і постукати по ній пальцями іншої руки (6-7 разів).                                                          Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

18.03.2020 Середа

Ранкову гімнастику слід проводити щодня. Вправи повинні бути прості та доступні для виконання, доцільно включати біг, ходьбу, стрибки, інші вправи для різних груп м’язів. Тривалість ранкової гімнастики: для дітей раннього віку – 4-5 хв., молодшого дошкільного віку – від 6 до 9 хв., старшого – 8-12 хв.

Виконайте ранкову гімнастику разом з дітьми

Комплекс вправ ранкової гімнастики 

  1. Вправа «Високий дуб» – піднімання рук вгору

В.п. – о.с.

  1. Вправа «Ялинки красуються» – повороти тулуба

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

  1. Вправа «Вітер гойдає дерева» – нахили тулуба вліво-вправо

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

  1. Вправа «Осина нахилилася» – нахили тулуба назад

В.п. – о.с.

  1. Вправа « Дров осік» – нахили тулуба вперед

В.п. – ноги нарізно, руки «в замок»

  1. Вправа «Маленькі пеньки» – присідання

В.п. – о.с.

  1. Вправа «Зайчику ніде сховатись» – стрибки
  2. Вправа «Вітер шумить» – вправа на дихання

                         Ранкова гімнастика

  • дозволяє підбадьоритися з ранку,
  • насичує енергією і позитивними емоціями,
  • зміцнює імунітет,
  • підвищення фізичної витривалості,
  • займає небагато часу.                                                                                                                                                                   Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

 

17.03.2020 Вівторок

Здорова сім’я, в ній здорова дитина –
Щасливий взірець майбуття України.
І варто батькам все життя пам’ятати:
Від вас особисто залежить багато.
Отож не шкодуйте ні часу, ні сили,
Щоб дужим зростало дитя ваше миле!
Бо так було завжди: від віку й донині,
Сім’я – берегиня здоров’я дитини!

Фізичні вправи – запорука зміцнення здоров’я дитини.

Поради батькам: Як правильно організувати заняття фізичними вправами вдома?

Займатись  фізичними вправами слід регулярно , оскільки лише регулярність забезпечує оздоровчий ефект. Надмірні фізичні навантаження дитяті протипоказані.

Де і як займатися фізичними вправами?

Облаштуйте у квартирі спортивний куточок

Для занять дитини фізичними вправами підійде будь-яке місце в кімнаті, яке слід звільнити від сторонніх предметів і небезпечних речей (стільців, табуретів, предметів, що б’ються). Знадобиться спортивний інвентар: м’яч, скакалка, роликовий массажер, гімнастична палицю, еспандер для розвитку ще слабких дрібних м’язів кисті і пальців рук.

Заохочуйте дітей до занять фізичними вправами власним прикладом.

Інструктор з фізкультури: Граченко Л.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *