Група раннього віку “А” (Ягідка)
05.06.2020 П’ятниця
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з соціумом
Тема:“Прання сукні для ляльки”
Мета: привчати дітей підтримувати чистоту і порядок у речах, формувати трудові навички в роботі з водою (прання), вчити трудитися спільно в певній послідовності, сортувати білизну на білу та кольорове, ретельно намилювати речі, полоскати, розвішувати на мотузці, виховувати у дітей акуратність, доводити розпочате до кінця.
04.06.2020 Четвер
Вихователь :Гітліна І.А.
Заняття № 1 Художня література + ліплення
Тема: Читання казки «Лисичка і журавель»
Мета: розвивати логічне мислення, уважність, спостережливість;виховувати прагнення до добра і справедливості.
Хід заняття
Читання казки “Лисиця та журавель”
Подружилася лисиця з журавлем і кличе його до себе в гості: «Приходь, куме, приходь, дорогий! От уже як тебе пригощу!» Прийшов журавель на званий обід, а лисиця наварила каші, розмазала по тарілці і пригощає журавля: «Їж, куме, їж, голубчику! Сама готувала». Журавель хлоп-хлоп носом по тарілці! Стукав-стукав – нічого не вхопив. А лисиця лиже собі так лиже кашу, так всю сама і з’їла. З’їла лисиця кашу і каже: «Ну вибачай, куме, більше пригощати нічим». «Спасибі, кума, і на цьому, – відповідає журавель, – приходь завтра до мене». На другий день приходить лисиця до журавлю, а журавель наробив окрошки в високому глечику з вузькою шийкою і пригощає: «Їж, кумушка, їж, мила! Право, більше пригощати нічим ». Крутиться лисиця навколо глечика: і так зайде, і сяк, і лизне-то глечик, і понюхає – все нічого не дістане. А журавель стоїть на своїх високих ногах та довгим носом з глечика окрошку тягає: клював так клював, поки все з’їв. «Ну, вибачай, кумушка, більше пригощати нічим». Прийшла лисиця додому піймавши облизня. На цьому у них з журавлем і дружба скінчилася.
Бесіда за казкою:
-Хто дружив в цій казці?
-Хто перший запропонував пригостити один одного?
-Що приготувала лисиця?
-Як журавель намагався щось з’їсти?
-Чим журавель пригощав лисичку ?
-Куди помістив журавель окрошку?
Дидактична гра “Знайди лисичку”
Ліплення « Лисичка «
Пальчикова гімнастика
03.06.2020 Середа
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема «Спостереження та досліди з піском»
Мета: розширити та погли6ити уявлення дітей про пісок – сипкий, вологий – з вологого піску можна ліпити, пісок стає вологим, якщо його полити, після дощу, вранці від роси; розвивати допитливість, 6ажання пізнавати взаємозалежності у стані речей під час їх взаємодії.
Ще задовго до того, як дітей цілеспрямовано ознайомлять з властивостями піску, вони пізнають їх самостійно. Однак ці уявлення мають стихійний, неусвідомлений характер. У процесі спостережень пояснення властивостей піску супроводжуються діями дорослого та дитини, спрямованими на перехід піску з одного стану в інший. Спостереження варто проводити за різної погоди під час прогулянки дітей на свіжому повітрі.
1 Дослід: запропонувати дитині взяти трішки сухого піску, покласти на долоні й розтерти. Чому розтирається пісок? Якого він кольору? Чи скріплюються піщинки у грудку?
2 Дослід: взяти трішки сухого піску й з висоти піднятої руки висипати його на дощечку для ліплення. Що сталося з піском? Чому? Чому на майданчику пісок розсипався по всій ділянці? Сухий пісок – сипкий.
3 Дослід: насипати гірку піску на дощечку і змочити водою. Пісок ліпиться? Чому? Висновки дітині зро6ити допомагає дорослий, якщо дитина затрудняється самостійно.
4 Дослід: запропонувати намалювати паличкою на сухому і вологому піску, а потім визначити, на якому малювати зручніше.
02.06.2020 Вівторок
Вихователь : Гітліна І.А.
Заняття № 1 Сенсорний розвиток
Тема:“Нагодуємо пташок” (ігри з крупами)
Мета: ознайомити дітей з різними видами круп, закріпити їх назви, удосконалити знання про те, кого можна годувати крупами (пташок), розвивати дрібну моторику рук, увагу, мислення.
Хід заняття
А тепер давайте ми з вами намалюємо пташку .
Д/гра “Знайди пару”
01.06.2020. Понеділок
Вихователь : Гітліна І.А
Заняття № 1 Мовленнєвий розвиток
Тема: «Біля ставка»
Мета: учити дітей відповідати на запитання, розповідати за картиною за допомогою дорослого, будувати речення, вживати іменники у множині (пташенята птахів); збагачувати словник іменниками – назвами птахів та їхніх пташенят, дієсловами, прикметниками; розвивати увагу, спостережливість, дрібну моторику пальців рук; виховувати зосередженість любов до птахів.
Хід заняття
- Ігровий момент:дорослий звертає увагу на зображення ставка та качку з каченятами. Який красивий ставок! А хто це сюди йде? (Качка і каченята.)
Качка йде,
Каченят веде,
На попасочку,
На порясочку,
На холодну водицю,
На зелену травицю.
- Розглядання картини «Качка з каченятами».
Запитання: Кого ви бачите на картині? Яка качка? Якого вона кольору?
Що є в качечки? Хто поряд з нею? Які каченята? Що роблять качка і каченяти? Як качка кличе своїх каченят? Як вони відповідають?
- Гра «Танок маленьких каченят».Каченята пропонують потанцювати з ними. Діти виконують «Танок маленьких каченят».
(https://www.youtube.com/watch?v=xKHk83UkLZs)
4.Розглядання гуски з гусенятами.
Запитання: Кого ви ще помітили біля ставка? (Гуску і гусенят.) Яку пісеньку співає гуска своїм гусенятам? Що птахи роблять на ставку? (Плавають, купаються, пірнають, пасуться.)
А чому не видно курочки з курчатами? (Вони не вміють плавати.)
- Бесіда про курочку й курчат.
Дорослий повідомляє, що птахи вже повертаються на подвір’я. Кого ми побачили на подвір’ї? Хто тут гуляє? (Курочка з курчатами.) Як курочка кличе своїх діточок?
- Підсумок.Де ми сьогодні були? Кого там бачили?
Заняття № 2 Конструювання
Конструювання
Тема. «Квітка»
Мета: вчити будувати квітку за прикладом дорослого, передавати особливості предмета за допомогою конструктора лего; збагачувати практичний досвід у процесі конструювання; розвивати самостійність дрібну моторику.
Пригадати з чого складається квітка(стебло, листочки, пелюстки, серединка). Обговорити, якого кольору потрібен матеріал.
29.05.2020 П’ятниця
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з соціумом
Тема: “Працьовита бджілка”
Мета: поглибити знання дітей про бджіл (будова тіла, середовище мешкання, користь, яку вони приносять тощо); розвивати увагу, смакові відчуття дітей; виховувати бережливе ставлення до живої природи, інтерес до їх об’єктів.
Хід заняття
Нас оточує чаравний світ живої природи: це і рослини, і птахи, і комахи. Сьогодні ми познайомимось з однією представницею світу комах.
Що вона за трудівничка?
Така собі невеличка,
По квітках собі літає
Та смачний медок збирає.
Любить працю, хоч мала –
Це відома всім … (бджола)
– Як можна назвати бджолу лагідно? Коли розквітають квіточки в садку, то на них модна побачити дуже багато бджілок.
Що роблять бджілки? (літають по квітах).
Що збирають на квітах? (мед)
А який медок на смак? (смачний, солодкий)
Якій він за кольором?
Коли потрібно вживати мед? ( при застуді )
Де бджілки живуть? ( у вуликах (дерев’яних хатках) )
Скільки бджілок живе у хатках? (багато)
Що допомагає літати бджілці? ( крильця, вони маленьки, прозорі)
Що ще є в бджілки? (голівка, очі, ніжки, тулуб, хоботок)
Д/гра: ” Знайди бджілку”
28.05.2020 Четвер
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1“Аплікація”
Тема: “Пташечка маленька”
Мета: формувати вміння дiтей робити пташку. Закріпити поняття коло, пів-коло. Розвивати моторику рук, естетичний смак. Виховувати любов до птахів.
Хід заняття
Заняття № 2 Художня література
Тема: «Що робити, щоб не хворіти. Заучування вірша «Миють діти рученята»»
Мета: спонукати дітей відповідати на запитання реченням із 2-3 слів вживаючи іменники: рушничок, щітка, мило, лялька, дієслова: мити, витирати, чистити, прикметники: духмяне, брудні, чісті, холодна, тепла, закріпити назви предметів гігієни; загартування дітей повторювати за вихователем знайомі потішки, виховувати акуратність, охайність.
Хід заняття
– Діти, а де поділася наша лялька Аліна?
– Добрий день, Аліна!Ой, Аліно, що з тобою сталося? Чого це ти не вмилася?
- Подивися які наші діти гарні та чистенькі.
Лялька Аліна: Не хочу я вмиватися, мити руки, я води боюся, вона холодна і неприємна. Діти, навчимо ляльку мити руки?
Вивчення вірша «Миють діти рученята»
Наші діти малюки (імітація миття рук)
Миють руки залюбки
Загортають рученята («витирають ручки»)
Ручки милом труть завзято (колові рухи руками «миють ручки»)
Під водою добре миють
Витирати їх уміють (показують долоньки)
Люблять воду всі малята
Як маленькі каченята (діти плескають у долоні)
- Діти, давайте розповімо їй та покажемо, що треба робити, щоб бути чистенькими.
Гра – вправа «Щоб бути охайними»
Промовимо потішку про водичку
Запитання для дітей:
- Якою водичкою треба мити руки, вмиватися?
- А чи можна мити ручки холодною водою? А гарячою? Чому?
- Де дітки миють руки?
Лялька: Я навчилась мити руки і тепер завжди буду чистою та охайною. Дякую, вам малята!
27.05.2020 Середа
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема. « Метелик легкокрилий»
Мета: продовжити знайомити дітей зі світом комах, розширити уявлення про метелика як представника цього світу (частини тіла, особливості поведінки і т. д.); розвивати пізнавальний інтерес до живої природи, виховувати естетичні почуття та бережливе ставлення до неї.
Що за диво в лузі, діти?
Пурхають барвисті квіти!
Спритно крильцями махають,
І пустують, і літають.
Здогадались, діточки,
Що воно за квіточки?
(Метелики)
- Чи справді метелики схожі на квіти? Які вони? (Гарні, яскраві, барвисті)
- Що є в метеликів? Які частини тіла?( Голівка, ніжки, тулуб, вусики, крила)
- Яка частина тіла метелика найбільша та найяскравіша?( Крильця)
- У природі є дуже багато різних метеликів. Які подобаються вам більше?
Читання вірша Н. Забіли «Метелик»
Я біжу, біжу по гаю,
Я метелика впіймаю.
А метелик не схотів –
Геть від мене полетів.
Сів метелик на травичку,
Може, думав – не помічу?
Блиснуть крилечка ясні –
Зразу видно вдалині.
Сів метелик на листочок –
Може, там сховатись хоче?
Блиснуть крилечка ясні –
Не сховатися тобі!
Полетів він на лужок,
Заховався між квіток.
Я іду, іду, іду –
Метелика не знайду.
- Про що розповідається у віршику, кого хотіла зловити дитина?(Метелика)
- Чи хотілося метелику, щоб його піймали? Чому?(Метелик має жити на волі, літати по квітах, де йому добре, а спійманий метелик швидко загинув би)
- Метелик хотів спочатку сховатися на травичці, на листочку, але його все одно було дуже добре видно. Чому? Що яскраво виднілося на зеленому фоні рослин?(Крильця)
- Де вдалося метеликові заховатися?(Серед квітів)
- Бо барвисті крила метелика схожі на що?(На пелюстки квітів)
- Дидактична гра «Куди присів метелик?»Дорослий пересуває метелика по кімнаті і спонукає дитину сказати, де зараз сидить іграшковий метелик. («на столі», «на книжці», «під стільцем», «за столом» і т. д.)
- Чи будете ви ловити метеликів?( Живих метеликів треба берегти, бо вони привносять у наш світ красу, чарівність)
26.05.2020 Вівторок
Вихователь: Гітліна І.А
Тема: «Бджiлка та ромашка»
Мета: ознайомити дiтей з поняттям «один», «багато»; знайомити дiтей з жовтим бiлим кольорами, розвивати дрiбну моторику, мислення; виховувати стриманiсть .
Хiд заняття
Д/гра «Один-багато»
Д/гра «Орієнтування в просторі»
Розглянь малюнки. Якого кольору бджiлка, а ромашка? Чи є у них спiльнi кольори? Якi? Назви їх.
Заняття № 2
Тема. Рушничок
Мета: впраляти в малювані прямих ліній фарбою за допомогою пензлика.Виховувати інтрес до занять з малювання.
Відгадайте загадку .
Гарний і м’який ,
жовтий, білий,голубий,
тільки покупаємось
ним і витираємось.(Рушничок).
25.05.2020 Понеділок
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Мовленнєвий розвиток
Тема. « Комахи навколо нас»
Мета: продовжувати знайомити дітей із світом живої природи, зокрема найбільш поширеними видами комах нашої місцевості, спонукати малят запам’ятовувати їх назви, ознаки, способи пересування тощо; закріплювати знання про особливості весняної пори року; розвивати спостережливість, слухову та зорову увагу дітей, навчати їх сприймати на слух зачитані дорослим віршовані тексти; вправляти у звуконаслідуванні; збагачувати словниковий запас; сприяти накопиченню позитивних емоційних вражень малят про природне довкілля.
Хід заняття
Вступна бесіда
- Яка нині пора року?(Весна)
- Так, у розпалі тепла і квітуча весна. А отже вся природа пробудилася від зимового сну і буяє своєю красою.
- Як навесні змінилися дерева, кущі, що розпустилося на них?(Листячко)
- Що виросло у нас під ногами обабіч стежинок?(Травичка)
- Хто прокинувся в лісі навесні?(Ведмедик, їжачок)
- А знаєте, з приходом весни прокидаються не тільки рослини і деякі звірята, але й маленькі, цікаві істоти – комахи.
- Хто ж це такі? Читання вірша В. Лучук «Чорний жук»Чорний жук очима блима –Чує кроки за плечима.Дуже хороше йомуПо землі ходити.Він не хоче,Чуєш, хлопче,У коробці жити.
- Про яку комаху розповідається у віршику?(Про жука)
- Який цей жук?(Великий, чорний)
- Що є у жучка?(тулуб, голівка, лапки, крильця, вусики)
- Чи добре буде жукові, якщо його зловити і посадити в коробок?(Ні)
- Жук в коробку загине.
- Тому коли ви побачите жука на травичці чи квіточці, краще не чіпайте його, а спостерігайте за ним.
- Що жуки вміють робити?(Повзати, літати, бігати)
- Чи чули ви, як гуде жук, коли летить?(Звуконаслідування: «У-у-у!»)
Читання вірша Г. Бойко «Бджілка»
Прилетіла бджілка –
Затремтіла гілка.
Довго чулось поблизу:
«Дзу-дзу-дзу!».
- Яка комаха згадується у вірші?(Бджілка)
- Яка вона(маленька, красива, полосата, жвава, працьовита)
- Що вміють робити бджілки?(Літати, повзати, збирати мед)
- Тому вони дуже потрібні.
- Ви будете ловити бджілок під час прогулянки?(ні)
- Правильно. У бджілок багато важливих справ, і не варто заважати їм. А то сувора бджілка може і вкусити того, хто її займає.
- Читання вірша О. Пчілки «Метелик»Діти бігають, стрибають,Далі весело гукають:
- Ах, метелик! Подивіться!
Ось він, ось він метушиться!
Та який же гарний, гожий,
Наче квітка, прехороший!
- Що ж це за комаха така, схожа на квітку?(Метелик)
- Подобається вам метелик?
- Який метелик?(Гарний, барвистий, яскравий)
- Що вміє робити метелик?(Пурхати, літати з квітки на квітку)
- Приємно спостерігати за польотом метелика?
- Де живуть метелики?(У лузі, садку, на травичці) Серед квітів і трав метеликам дуже добре.
- Читання вірша П. Король «Коник точить голосок»Коник точить голосокОб пшеничний колосок,Щоб як слід співатиЖниварям на свято.
-
- Про кого розповідає віршик?(Про коника)
- Подивіться на нього уважно і скажіть, якого кольору коник?(Зеленого)
- Нажаль, коник не вміє літати, як метелик, бджілка і жучок. Але його називають коником-стрибунцем, тому що він дуже добре вміє… Що робити?(Стрибати) А ще коник уміє співати, сюрчати в травичці. Особливо голосисті коники увечері.
- Заняття № 2 Конструювання Тема «Казкова вежа»Мета: вправляти дітей в побудові елементарної конструкції. Формувати вміння обирати необхідні деталі конструктора. Орієнтуватися в просторі та величинах. Розвивати пізнавальний інтерес.
22.05.2020 П’ятниця
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з соціумом
Тема“Подорож автобусом”
Мета: дати уявлення дітям про транспортний засіб – автобус, учити називати його деталі, частини: кермо, сидіння, дверцята, колеса, вікно, розвивати увагу, уяву, мислення, мовлення
Хід заняття
Д/гра “Складіть чоловічка”
21.05.2020 Четвер
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Художня література
Тема: Читання вірша «Бережіть комашок діти»
Мета: вчити уважно слухати вірш, відповідати на запитання, розуміти зміст вірша, виховувати бережливе ставлення до комах, природи.
Хід заняття
Щоб земля була у квітах –
Бережіть природу, діти!
Запитання:
– Про що розповідається у віршу?
– Чому повинні жити комахи?
– Що трапиться, коли не стане комах?
– Коли прийдемо на лужок, чого не побачимо?
– Що потрібно робити
Заняття № 2 Аплікація
Тема. Сукня для лялечки.
Мета:Закріплювати вміння називати основні кольори і форму, розвивати уміння створювати аплікацію на папері різної форми, розвивати дрібну моторику кистей рук. Виховувати інтерес до аплікації, виховувати самостійність, посидючість, акуратність. Формувати вміння акуратно користуватися клеєм, намазувати його пензликом тонким шаром на зворотну сторону фігури; прикладати стороною, що намазана клеєм, до аркуша паперу і щільно притискати серветкою. Виховувати вміння розуміти і виконувати навчальне завдання.
Хід заняття
Читання вірша Н. Лукан «Лялька»
Є ляльок багато в мене:
В Люди платтячко зелене,
В Олі стрічки красивіші,
В Юлі очі голубіші,
В Галі кращі черевички,
В Маші симпатичне личко,
Катя вміє говорити,
А Оленочка — ходити.
Та з усіх ляльок гарненьких
Лиш одна для мене мила:
Її з клаптиків стареньких
Я із мамою пошила.
Бесіда за змістом вірша. Скільки у дівчинки ляльок? Чи однакові вони? Чим вони відрізняються? Яка ж лялька для дівчинки наймиліша? У нас у групі також багато ляльок, вони дуже за вами сумують, і хочуть щоб ви для них зробили гарні сукні.
Пальчикова гімнастика
Д/гра «Склади з частин ціле»
20.05.2020 Середа
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема. Бесіда «Частини мого тіла»
Мета: учити називати частини тіла та основні рухи; формувати уявлення дітей про своє тіло, правила догляду за ним; виховувати культурно гігієнічні навички; стимулювати дітей до проявів самостійності у самообслуговуванні (умиватися, мити руки, витирати рушником обличчя).
Розгляньте малюнок
Читання вірша Н. Карпенко «Будова тіла»
Познайомтесь, я дитина,
Хоч маленька, а людина.
Всі частини тіла знаю,
Визначаю й називаю.
Є у мене голова.
І вона творить дива,
Шия голову тримає,
Повертає, нахиляє.
Є у мене дві руки –
Це мої помічники.
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.
Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина.
Пальчикова гра «МИЄМО РУКИ»
1.“Миємо руки”: ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.
Узяли духмяне мило,
Добре руки з ним помили.
2.“Струшуємо водичку з рук”: пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.
Полетіли від води
Бризки з рук туди-сюди.
3.“Витираємо руки”: енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.
Рушничок я свій беру,
Швидко ручки обітру.
Д/ гра “Вивчаємо частини тіла”
Мета: розвивати вміння визначати частини тіла і показувати їх.
Очі
Очі, очі, оченята!
Як заплющу – буду спати,
Як відкрию – все побачу!
Насварять мене – заплачу.
(В. Паронова)
Носик
Тільки я у двір зайду –
Пахне грушами в саду,
Ароматом м’яти,
Теплим хлібом з хати…
- Звідки знаєш, Костику?
- Відчуваю носиком.
(І. Січовик)
Кажуть всі, що я великий
Кажуть всі, що я великий:
Сам взуваю черевики,
Сам вдягаю все на себе,
Не як-небудь, а як треба.
В безкозирці я іду,
Честь військовим віддаю,
Каблуками тільки цок! –
З мене ж буде морячок! (М. Стельмах)
19.05.2020 Вівторок
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Сенсорний розвиток
Тема: “В гості до ляльки Олена”
Мета: закріпити знання дітей про посуд, основні кольори, вчити підбирати предмети за кольором, розуміти, що різні предмети можуть бути однакового кольору, розвивати увагу, мислення, формувати інтерес до сервірування столу.
Хід заняття
Дидактична гра “Промінчики для сонечка”
Мета: закріпити кольори, навчити прикладати Промінчики до сонечка, розвивати орієнтування на площині.
Заняття № 2 Малювання
Тема: Намисто для лисички”
Мета: розвивати дрібну моторику рук, мовленнєву активність, увагу, закріпити назви кольорів, поняття “один-багато”, вміння малювати пальчиками, вмочуючи їх у фарбу
18.05.2020 Понеділок
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Мовленнєвий розвиток
Заняття № 2 Конструювання
Тема. Конструювання є пластикових стаканчиків.
Мета. Розвивати фантазію, творчість, нестандартність мислення.
15.05.2020 П’ятниця
Вихователь: Гітліна І.А
Заняття № 1 Ознайомлення з соціумом
Тема: «Моя сім’я. Моя родина. Рід»
Хід заняття
Загадка:
Рідна мама і татусь,
І бабуся, і дідусь,
Братик, я й сестра моя
Це усе одна … (сім’я)
Родина — це ті люди, що знаходяться в родинних стосунках по предках, бабусях і дідусях: тітки, дядьки, їхні діти, племінники, двоюрідні сестри, брати і т. д. Вони родичі — близькі і далекі, але це вже родина. Родина йде корінням у давнину, тому треба вивчати свій рід і знати з якого ти роду-племені. Для цього у родинах складають дерево роду.
Послухате віршик
— Запитати хочу я, що то є таке сім’я?
Ти секретів не держи! Що таке сім’я, скажи!
— Сім осіб! Сім власних Я! Це і є одна сім’я!
Це батьки і діти їх, якщо дім єднає всіх.
— Як живуть разом усі і бабусі, й дідусі?
А коли нема дітей, що тоді? Нема сімей?
— І дідусі, й бабусі до сім’ї належать всі,
Коли разом всі живуть. Їх тоді сім’єю звуть.
— Ну, а що таке рідня? Я запитую щодня.
Розібрать не можу я, де родина, де сім’я?
— То ж запам’ятай, дружок, що рідня — це той зв’язок,
Що від предків наших йде і по крові рід веде.
— Дядечки й тітки усі, двоюрідні дідусі,
Їх жінки й чоловіки ще й племінники меткі.
— Рід історію веде, з глибини віків іде.
Родовід свій ти вивчай, древо роду пам’ятай!
Дидактична гра «Мами і діти»
14.05.2020 Четвер
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Художня література
Тема : Читання казки « Киці дім»
Мета: Розвивати вміння уважно слухати казку..
Хід заняття
Читання казки
КИЦИН ДІМ
Бам! бам! балам! бім! –
Загорівся кицин дім.
Котик дзвонить і гука,
На пожар усіх склика:
– Бім! бам! балам! бім! –
Порятуйте кицин дім!
Біжить курочка з відром,
Біжить півник з помелом, –
Бім! бам! балам! бім! –
Щоб гасити кицин дім.
Біжить гусочка з гачком,
Біжить качка з черпачком, –
Бім! бам! балам! бім! –
Загасили кицин дім!
Дидактична гра «Назви ягоди і фрукти»
Заняття № 2 Аплікація
Тема: « Чарівна квітка в горщику »
Мета: розвивати інтерес до кімнатних рослин . Уточнювати уявлення дітей про будову рослин, про функціональне значення частин рослини . Закріплювати знання дітей про потреби рослин у воді, світлі, теплі. Виховувати у дітей дбайливе ставлення до рослин і догляду за ними. Розвиток лексичного і граматичного ладу мови. Розвиток моторики та координації мови з рухом.
Хід заняття
Д/ гра « Йшла ворона через поле »
13.05.2020 Середа
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема: «Фрукти та Овочі»
Мета: Стимулювати дитячу допитливість та зацікавленість у пізнанні природи. Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати співчуття, бажання робити добрі справи, піклуватися про рослини і тварин.
Хід заняття
– Діти а хто до нас прийшов в гості ?
- Що це вони нам принесли? – Так це наші друзі. Діти подивіться, вони незвичайні, Зайчик щось приготував нам у конверті. Давайте подивмося в конверті. Це загадки!Відгадайте загадкиКругле, рум’яне
Я росту на гілці
Люблять мене дорослі
І маленькі дітки.
(Яблуко) Яскравий, солодкий, налитої
Весь в обкладинці налитої!
Не з цукеркової фабрики
З далекої Африки.
(Апельсин) - Він великий, як футбольний м’яч,
Якщо спілий – всі задоволені.
Так він приємний на смак!
Що це за куля?(Кавун) - Сто одежинок
І всі без застібок.
(Капуста) - І зелен, і густ на
Грядці виріс кущ.
Покопай трошки
Під кущем ….
(Картопля) - 6.Сидить дід, у сто шуб одягнений,
Хто його роздягає,
Той сльози проливає.
(Цибуля) - – Молодці дітки. Всі загадки відгадали.– Молодці! А тепер пограємо в гру.Пальчикова гра:
Ми січемо капусту, рубаємо,
Ми морквину тремо, тремо,
А тепер посолимо і поїмо.Дидактична гра « Овочі та фрукти»– Перед вами стоїть кошик та тарілка. Вам треба буде в кошик Зайчика покласти овочі, а в тарілку Їжачка фрукти.
12.05.2020 Вівторок
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з соціумом
Тема: “Побутова техніка”
Мета: формувати знання дітей про побутову техніку, розвивати уявлення про небезпеку електричного травмування, виховувати бажання допомагати батькам у хатніх справах.
Д/гра “Чарівні геометричні фігурки”
Заняття № 2 Малювання
Тема : Портрет матусі
Хід заняття
Пальчикова гімнастика
08.05.2020 П’ятниця
Вихователь: Гітліна І.А
Заняття № 1 Ознайомлення з соціумом
Тема: Побутові прилади
Мета: учити дітей називати й розрізняти за певними ознаками побутових приладів; збагачувати уявлення дітей про їх призначення та роль у житті людей; дати знання про небезпеку від електроприладів, ознайомити з правилами та заборонами щодо їх застосування; закріпити в активному словнику слова — назви побутових приладів, підтримувати добрий настрій, позитивне ставлення до занять.
Хід заняття
Навіщо нам потрібно дзеркало?
Спробуйте відгадати загадки
Де кого нагородили,
Де супутник запустили.
Фільми, казочки, новини
Він транслює щохвилини.
(Телевізор)
Походжав, походжав
В морі диво-пароплав.
Як зупиниш — горе,
Зробить дірку в морі.
(Праска)
Усе сміття попідбирає
І пилинки позбирає
Наш надійний помічник,
Працьовитий робітник.
(Пилосос)
Усі ці предмети потрібні нам у побуті, тобто в нашому домі. Ці прилади називають технікою, тобто — побутова техніка. Щоб техніка працювала, її треба вмикати в електромережу. Дротами біжить струм, який і вмикає побутову техніку.
Діти, не можна засовувати в електричну розетку сторонні предмети, особливо металеві. Чому? Струм, як по містку, перейде на людину й може зашкодити здоров’ю.
- Не можна торкатися руками оголених дротів. По оголеному дроту проходить струм, удар якого може бути смертельний.
- Не можна торкатися ввімкнених приладів голими руками. Інакше можна отримати удар струмом.
- Не можна залишати ввімкнені електроприлади без нагляду. Чому? Це може спричинити пожежу.
Дидактчна гра «Тато, мама і малюк»
07 .05.2020 Четвер
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Художня література
Хід заняття
«Кульбабки»
Трави ніби ожили!
То кульбабки зацвіли,
Жовті-жовті, мов курчатка
В мами курочки- чубатки.
Дидактична гра «Скажи лагідно»
Заняття № 2 Малювання
Тема: «Ваза для квітів».
Мета: викликати у дітей радісний настрій від створення подарунків для батьків; учити малят малювати фарбами за допомогою патичка, охайно набирати фарбу та ритмічно ставити крапки, правильно тримати патичок; закріплювати знання основних кольорів; розвивати творчість, зосередженість під час малювання; виховувати старанність, а також бажання порадувати і здивувати інших, зокрема батьків, своїми виробами.
Хід заняття
Д/ гра « Йшла ворона через поле »
06.05.2020 Середа
Вихователь: Гітліна І.А.
Заняття № 1 Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема: Сонечко, сонечко, заглянь у віконечко
Мета: Розширювати знання у дітей про об’єкт неживої природи – сонце; закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді і люди, птахи і рослини. Формувати у дітей уявлення про небезпеку для здоров’я, яку приховує у собі пряме сонячне проміння; вчити розмірковувати, відповідати на питання. Закріпити поняття: один — багато, велике — менше – ще менше–маленьке. Учити уважно слухати поетичний твір.Визначати емоційний стан. Розвивати увагу, інтерес до заняття, пізнавальну активність дітей. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї. Бажання брати участь у спільній ігровій діяльності.
Хід заняття
Я вас запрошую в чарівну подорож до сонечка. Давайте всі разом покличемо сонечко.
Потішка
Заглянь, заглянь, сонечко,
До нас у віконечко.
Дітки там гуляють,
Тебе виглядають.
Сонечко
Ясне сонечко в кімнату
Дивиться в віконечко.
Дуже раді всі малята,
Плескають в долонечки
А ось і наше Сонечко, тільки воно сумне, не посміхається, треба його розвеселити в ігри з ним погратися:
Д/гра ” Хто що полюбляє їсти?”
Д/гра: “Батьки та малюки”
Подивиться і наше сонечко посміхнулося.
Покажіть , як сонечко виглядало коли сумне було?
А як сонечко посміхається? (діти імітують).
Діти де живе сонечко?
Яке сонечко
Малята що на небі є ще? (хмаринки).
Чи можна довго дивитися на сонечко?
05.05.2020 Вівторок
Вихователь: Гітліна І.А
Заняття № 1 Сенсорний розвиток
Мета: продовжувати фіксувати увагу дітей на формі предметів;
навчати простих прийомів встановлення схожості та відмінності однорідних предметів; зіставляти форми предметів зі зразком; вчити розрізняти і називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний); вчити порівнювати предмети (довгий – короткий, великий – маленький, високий – низький); розвивати увагу, пам’ять, дрібні м’язи пальців рук; виховувати спостережливість, бажання виконувати завдання.
Хід заняття.
- А хто це до нас завітав?
- Білочка запрошує нас на гостини до себе., а живе вона далеко в лісі. Приймаємо запрошення?
- Білочка поспішає, вона піде короткою доріжкою, а ми підемо довгою.
По доріжці ми підемо,
Нових друзів знайдемо.
Зустрічають мишку, вона розпитує діток, куди вони подорожують.
Діти розповідають. Мишка пропонує виготовити подарунок для Білочки – намисто.
Д/г «Склади намисто».
Мета: вчити дітей чергувати предмети за кольором.
Дидактична гра «Великий– маленький»
Д/г «Побудуй будинок» (з геометричних фігур).
Зайчики просять вас допомогти побудувати їх хатинки. Для цього у вас на столиках є геометричні фігури. Давайте пригадаємо, як вони називаються
Заняття № 2 Аплікація
Тема: “Автомобіль” з геометричних фігур.
Мета: навчити дітей робити аплікацію ” Автомобіль”; закріпити навички користування ножицями, клеєм; виховувати охайність, творчість
Хід заняття
Д/гра “Чарівні геометричні фігурки”
04.05.2020 Понедідок
Вихователі : Гітліна І.А
- Мовленнєвий розвиток
Тема: Бесіда «Весняні зміни в природі»
Мета: закріпити знання про пору року весну ,характерні зміни в природі .
Перегляньте відео за посиланням
https://www.facebook.com/tanya.isachenko.7/videos/1961819293942579
Яка зараз пора року ?
Що відбувається з квітами, деревами?
Які комахи покидаються після зимової сплячки?
Хто з’являється у пташок?
Хто із звірів прокидається після зимової сплячки?
Що роблять люди навесні на городах у садках?
Які квіти розквітли?
Чи раді ви приходу весни?
2.
3.Конструювання
Мета :Розвивати вміння дітей конструювати з паперу.
4.Дидактична гора «Хто де живе»
Мета; Поглибити і розширити знання про тварин їх домівки
30.04.2020 Четвер
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.
1.Художня література
Тема : Розучування української народної потішки
Мета: Закріпити знання просто сонечко, характерні зміни в природі весною. Розвивати вміння повторювати слова потішки, відповідати на запитання.
Сонечко ,сонечко
Виглянь у віконечко,
Дітки гуляють,
Тебе виглядають
Ой сонечко, сонечко,
Засвіти!
Буду краще я рости
Про що розповідається в віршику? Що роблять дітки?
3.Аплікація
Тема: Бджілка
Мета: Розвивати вміння викладати зображення з готових форм, наклеювати за допомого. Дорослого, виховувати акуратність в роботі.
4.
29.04.2020 Середа
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.
1.Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: Бесіда Бджілка трудівниця
Мета : Поглибити знання дітей про бджіл їх будову, користь яку вони приносять.
Відгадайте загадку
Ця маленька трудівниця
Мед збирає як годиться
Все у вулик,
Все у соти
Не цурається роботи
Чого це над квітками
Схилилась дітвора ?
Малим цікаво знати:
Як бджілка мед збира
А бджілка все кружляє
Неначе каже нам
Жу-Жу-Жу малята,
Я меду не віддам
І забавлятися із вами
Не маю я часу:
Солодку краплю меду
У вулик понесу!
Про яку комаху віршик?
Чи бачили ви бджілок ?
Які вони?
Де можна побачити бджілку?
Що збираються бджілки?
Де живуть бджілки?
- Пальчикова гра бджілка
Перебирання пальців рук
Бджілка, бджілка ,бджілка покружляй
З квіток меду позбирай
Жу-жу-жу я уже лечу.
3.
28.04.2020 Вівторок
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.
1.Сенсорний розвиток
Тема: Веселий жук
Мета: Закріпити вміння добирати за кольором предмети, розрізняти геометричні фігури за формою. Поняття один , багато.
Шук-шук, шук-шук,
Точить вуса
Зелений жук
Точить вуса зелений жук
І для чого б то жукові
Вуса чорні загадкові?
Жук моргає:
Жу-Жу-Жу
Не скажу вам, не скажу
Розкажи жукові про геометричні фігури і на ,які предмети вони схожі.
Назвіть колір квітки та знайдіть метелика за кольором .. Яких предметів багато яких один
Молодці! Заспівайте пісеньку жука!
Жу-Жу-жу-жу-жу
- Малювання
Тема: Метелик
Мета: Розвивати вміння малювати фарбами за допомогою пальців рук та пензлика.
Я біжу, біжу по гаю, Я метелика впіймаю. А метелик не схотів — Геть від мене полетів.Сів метелик на травичку, Може, думав — не помічу? Блиснуть крилечка ясні — Зразу видно вдалині.Сів метелик на листочок — Може, там сховатись хоче? Блиснуть крилечка рябі — Не сховатися тобі!Полетів він на лужок, Заховався між квіток. Я іду, іду, іду — Метелика не знайду. |
Хто це? Що є у метелика? (Крила, голівка) На чому сидить метелик? Намалюємо метелика
3.Дидактична гра «Пташки та жучки»
Мета: Розвивати вміння та класифікувати жуків та пташок.
4.Консультація для батьків на час COVID-19
27.04.2020 Понеділок
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
- Мовленнєвий розвиток
Тема: Бесіда комах
Мета: Продовжувати знайомити дітей с комахами їх назвами, ознаками, зовнішнім виглядом , способом пересування
З настанням весни прокинулись від зимового сну комахи. Розгляньте зображення та відгадайте назві комах
Назвіть назви комах які знаєте .
Перейдіть за посиланням щоб подивитись мультфільм про комах.
: https://www.youtube.com/watch?v=0AKMED70oaE&feature=youtu.be
2.Фізкултхвилинка
3.Конструювання
Тема : Поїзд
Мета: Розвивати вміння прикладати цеглинки ,кубики один до одного. Закріпити поняття довгий , короткий.
Відгадайте загадку
Пасажирський чи товарний,
Металевий він і гарній
Все ховає у вагонах
І стає лиш на пероні
- Дидактична гра
24.04.2020 П’ятниця
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
1.Ознвйомлення з соціумом
Тема: Бесіда «Моя сім’я »
Мета: Формувати уявлення про сім’ю та її склад, взаємини між членами родини, виховувати ввічливість, повагу до старших.
Доброго дня !
Я дівчинка маленька,
А звусь я Оленка
Дружну сім’ю маю
Про неї розповідаю
Кого ви бачите на картинці ? Що вони роблять?
З кого складається сім’я у тебе ? Як звати маму, тата, бабусю , дідуся.
Які в них обов’язки?
Послухайте віршики про сім’ю
ТАТО
Мій тато добрий і ласкавий,
Всміхнеться – сонце гріє,
Він різні гарні ігри-забави
Придумати уміє.
Я кожного шаную тата,
Хоч як їх скрізь багато,
Та лиш таким хотів би стати
Розумним, добрим і завзятим,
Як мій, мій рідний тато.
МАМА
Не за синіми морями,
Не в далекій далині –
Тут, удома, біля мами,
Світить сонечко мені.
До грудей мене пригорне,
Поцілує у чоло,
Щось тихенько прошепоче,
І біди як не було.
ДІДУСЬ
Мій дідусь старенький,
Як голуб сивенький,
По садочку ходить,
Онученька свого
За рученьку водить,
Яблучка знаходить,
Ще й з горішків зерна.
Дідусь любий, Милий,
Як голубчик Сивий.
БАБУСИНІ КАЗКИ
Ой, нема миліше,
Нема веселіше,
Як в бабці в гостині, –
Медом нагодує,
Солодко цілує
Личенько дитині.
Яблучок нав’яже,
Казочку розкаже,
Ще й лялечку справить, –
Бабуся радіє,
Сама молодіє,
Коли внучків бавить.
2.Дидактична гра «Мамм і діти»
- Консультація
23.04.2020 Четвер
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
- Художня література
Тема: Розповідання української народної казки «Колобок»
Мета: Розвивати уміння диини розповідати казку за допомогою идюстрацій та дорослого (дорослий починає дитина доповнює речення)
Як називається казка? Хто просив спекти колобка ? Що робила бабуся? Кого зустрічав колобок? Як ви гадаєте чому лисичка з’їла колобка ?
- Фізкультхвилинка
3.Ліплення
Тема: Колобок
М ета: Розвивати вміння дітей круговими рухами скачувати кульки з пластиліну.
Зліпіть мені моїх друзів !
22.04.2020 Середа
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
Всесвітній день Землі
1.
2.Ознайомлення з природним довкіллям
Бесіда : Курочка з курчатами
Відгадайте загадку
Пухнасте ,жовтеньке ,
Маленьке, кругленьке
Ходило, пищало –
Маму шукало..
Так це курчатко! Що є у курчатка?
Хто мама курчатка?
Весною мама курочка нанесла в гніздечко яєчок. Довго сиділа ,гріла їх своїм пір’ячком і з яєчка вилупились курчата .
Вийшла курочка гуляти
Свіжої травички пощипати,
А за нею малята
Жовтенькі курчата
Ко-ко, ко-ко
не ходіть далеко
Лапками гребіть, зернятка шукайте
З’їли товстого жука, земляного черв’яка
Випили водиці, повне коритце
Намалюйте ось таких курчаток
- Згадаємо правила безпеки
21.04.2020 Вівторок
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
День повкілля.
1.Сенсорний розвиток
Тема : «Допомодемо звірятам»
2.Малювання
Тема: Сонечко
Мета: Продовжувати розвивати вміння малювати пензликом та фарбою коло, зафарбовувати його не виходячи за контур. Проводити прямі лінії (промінці). Виховувати дбайливе ставлення до природи
Настала пора року весна ,все навколо радіє. Зеленіє травичка, квітнуть перші весняні квіточки .Щоб все гарно росло потрібні дощик та сонечко. Ось і до нас поспішає сонечко
Якого кольору сонечко? Якої форми ? Що є в сонечка?
Намалюємо сонечко ! Чим будете малювати?
Перед малюванням виконаємо пальчикову гімнастику.
Усміхнулось в небі сонечко,
( кругові руки кистями рук-ліхтарики)
Заглянуло у віконечко
Кругле та жовтеньке
(указівним пальцем малювати коло в повітрі)
Всі йому раденькі
(плескання в долоні)
Як же намалювати сонечко ? По середині аркуша ставимо коло і малюємо крапку, Потім замалюймо сонечко в середині не виходячи за контур. Домальовуємо промінці в напрямку від сонечка.
Згадаємо віршик про сонечко
Вийди, вийди, сонечко
На дідове полечко, на бабине зіллячко
На наше подвір’ячко.
На весняні квіточки, на маленькі діточки.
Там вони граються тебе дожидаються.
3.Дидактична гра « Назви диких та домашніх тварин»
17.04.2020 П‘ятниця
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
1.Ознайомлення з соціумом
Тема : Бесіда «Свято Великодня»
До якого свята ми готуємось? Так це свято приходу весни, його називають Великдень,або Пасха. За народную традицією на великдень люди дарують одне одному фарбовані або розписані яйця та печуть паски.
Розгляньте илюстрації і розкажіть що ви на них бачите .
Перегляньте веселий мультик!
Щоб переглянути його, перейдіть за посиланням під ілюстрацією
https://www.youtube.com/watch?v=dKT7sEu3VEc&feature=youtu.be
16.04.2020 Четвер
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
- Художня література
Тема:Розповідь української народної казки «Курочка Ряба»
Мета:Закріпити знання про зміст казки,вміння розповіжати казку за допомогою дорослого.(Дорослий починає речення ,а дитина лоповнює)
Були собі дід і баба, була в них курочка ряба. Знесла курочка яєчко. Дід бив, не розбив, баба била, не розбила. Положили вони яєчко на поличку.
Бігла мишку, хвостиком зачепила і яєчко розбила. Дід плаче, баба плаче, а курочка кудкудаче:
— Не плач, діду, не плач, бабо, я знесу ще вам яєчко, не просте, а золоте.
Ось і казочці кінець, а хто слухав — молодець.
- Аплікація
Тема: «Гарна пасочка у мене»
Мета:Закріпити знання про Великоднє свято та його атрибути.(Пасочка,яечка)
Розвивати вміння розкладати готові форми,зображення, та приклеювати за допомогою дорослого, виховувати акуратність.
Свято Пасхи недалечко,
Люди звичай бережуть,-
Розмальовують яєчка,
Пишні пасочки печуть
Розгляньте зразок, підготуйте необхідні матеріали.
3.Дидактична гра «Хто живе на фермі»
Мета: Закріпити знання про домашніх тварин, птахів їх назви.
15.04.2020 Середа
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
1.Ознайомлення с природним довкіллям.
Тема: « Квіткуть абрикоси»
Вже півник на воротах,
Кричить : ку-ку-рі-ку»
Розквітла абрикоса
У нашому садку
Яка пора року зображена на картині? Що ви бачите на картині?
Настала тепла весна. Світить та гріє з неба сонечко, йому радіють пташки, квіточки, травичка та дерево абрикоса. На гілочках абрикоси розквітли білі квіточки.
Зараз весна абрикоса квітне ,білими квіточками, а коли настане літо , то з квіточок виростуть запашні абрикоси
Ця жовтогаряча пані
В бархатистому жупані.
І солодка, і пригожа
На компот й варення гожа.
2.
3 .Дидактична гра «Назви ягоди і фрукти»
14.04.2020 Вівторок
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.
1.Сенсорний розвиток
Тема: «Допоможи клоуну»
Мета: Закріпити знання про назви кольорів та їх поєднання формувати поняття про геометричні фігури (круг, трикутник, квадрат) знаходити відповідно схожі за форму предмети. Розвивати поняття ( на , під ) предметами.
Привіт! Це я, клоун!
Допоможіть мені одягнути моїх друзів відповідно до кольору .
Назвіть геометричні фігури та їх колір , на ,що вони схожі.
Де знаходиться предмети?
Молодці!
- Малювання
Тема: «Прикрасиво яєчко на свято»
Мета : Викликати бажання прикрашати яєчко (писанку) за допомогою пензлика, фарби, та пальчика руки . Розвивати відчуття кольору, бажання малювати,виховувати інтерес до народних свят.
Хто це? Що принесла курочка?
Курочка Ряба каже ,що скоро буде свято Великодня, усі люди до цього свята печуть смачні паски і фарбують розмальовують яйця. Давайте і ми прикрасимо яєчко на свято.
13.04.2020 Понеділок
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.
1.Мовленнєвий розвиток
Тема: Бесіда «Ми охайні малюки»
Мета: Розвивати вміння уважно розглядати ілюстрації , відповідати на запитання за її змістом, закріпити назви предметів гігієни.
Кого ви бачите на ілюстрації? Що робить дівчинка ? За допомогою чого вона купається? Якою дівчинка буде після купання ?
2.Дидактична гра «Відгадай»
Мета: Розвивати уміння знаходити предмет за його характерними ознаками.
Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди,
Хто зі мною поведеться – той здоровий буде.
Буде часто усміхатись білими зубами,
Мене знає вся малеча і бабусі й мами.
Чистоту тримаю в домі. Справу знаю чітко,
Вам ім’я моє знайоме, бо зубна я ….( щітка)
Будуть зубки здоровенькі – Я почищу їх гарненько.
Візьму в руки зубну щітку, Густу і пухнасту.
Що крім цього треба дітки? Ще й і зубну…(пасту)
Як купатися ідеш І мене також береш.
Я гладеньке й запашне, Ти намилюєш мене.
Всі мікроби змило Я – корисне…(мило)
Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик Мій м’якесенький…(рушник)
Він по зачісках мастак, Вас причеше гарно так.
моє волосся, Так давно вже повелося,
Що охайний молодець, Той, хто має…(гребінець)
3.Мовленнєва гімнастика
Мета: Розвивати вміння вимовляти звуконаслідування , голосно і тихо («хлюп-хлюп». «крап-крап»)
Читання вірша Р. Завадович «Миєм, діти,личка !»
У зеленім лузі
Там блищить криничка –
Вмиєм, вмиєм, друзі,
Оченька і личка.
Вмиєм чисто ручки,
Вмиєм чисто ніжки,
Щоб здоров’я мати,
Наче ті горішки.
Котик волохатий,
Білий і вусатий
Миється лапками,
Поки ляже спати.
На бистренькій річці
Поміж осокою
Стадо гусеняток
Миється водою.
Навіть ніжні квіти
Мають гарну звичку:
Рано-вранці влітку
Миють в росах личко.
Хлюп, хлюп, хлюп водичка,
Вмиєм, друзі, личка.
Вмиєм ручки, діти,
Щоб цвісти, мов квіти.
Ви вмиваєтесь вранці? Що нам потрібно для вмивання? Хто ще полюбляє вмиватись ?
Навіщо вмиваємося ?
- Конструювання «Човник»
Мета: Закріпити знання про будівельний матеріал ( кубики, цеглинки) розвивати вміння будувати нескладні споруди.
Розпустив вітрила човник.
Він пливти зібрався довго.
Вітер хвилі підіймає.
І вітрила надимає.
10.04.2020 П’ятниця
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.
1.Ознайомлення з соціумом.
Тема: Бесіда «Вербові котики»
Мета: Продовжувати знайомити з природними змінами на весні
Пригріло тепле сонечко і древо верба поспішає всіх привітати з весною. На вербі з’явилися перші бруньки які називають котиками тому, що вони м’які і пухнасті наче котик.
Котики – воркотики в мене на вікні .
Котики-воркотикі гості весняні
Не глядить на котиків лиш вусатий кіт.
Мабуть знає ,що котики це вербовий цвіт
- Аплікація вербові котики
Тема: Вербові котики
Мета: розвивати вміння дитини качати з вати вербовий цвіт, розміщувати біля намальованої на папері гілочки, приклеювати за допомогою дорослого. Виховувати акуратність .
- Дидактична гра «Частини доби»
Мета: Закріпити знання дітей про ранок, день, вечір, ніч
09.04.2020 Четвер
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
- Художня література
Тема: Читання казки В. Сухомлинського «Весняний вітер»
Мета :Розвивати вміння уважно слухати казки , відповідати на запитання .
Привіт ! Я весняне сонечко! Послухайте казку про весняний вітер та дерево клен
Як називається казка?
Що робив клен?
Що розпів теплий весняний вітер кленові?
2.Мовленнєва вправа «Подуємо як лагідний вітерець і як сильний вітрисько
3 Ліплення
Тема : Листочки на деревах
Мета: Розвивати вміння дітей підщипувати маленькі шматочки пластиліну- «листочки» , сплющувати їх двома пальцями і прикріплювати їх на деревах , виховувати дбайливе ставлення до природи, наполегливість .
Батьки малюють стовбур , дитина ліпить листочки
08.04.2020 Середа
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
- Ознайомлення з природним довкіллям.
Тема: Бесіда «Праця юдей навесні»
Мета: Формувати поняття про працю навесні .Розвити бажання допомагати дорослим
Чим займаються діти на картинках ?
Всі працюють на весні,
Зрозуміло це мені
Клумбу старанно копають
На ній квіти висівають
У садках та скверах міста
Білять стовбури дерев,
Гребуть торішнє листя
- Малювання
Тема: Дерево
Мета :Розвивати вміння малювати зелені листочки фарбами і пальчиками руки.
Пальчикова гімнастика
Намалювати батькам стовбур, дитина малює листочки
3.Дидактична гра « Так чи ні»
Мета : Закріпити знання про весну ,відповідати на запитання Так чи Ні
- Навесні з’являються перші квіточки ?
- Навесні можна кататися на санчатах ?
- Навесні можна купати в річці?
- Навесні яскраво світить сонечко ?
- Навесні опадає листя?
- Чи можна рвати перші весняні квіточки?
07.04.2020 Вівторок
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
1.Сенсорний розвиток
Тема: Допоможи зайчику
Мета: Закріпити назви кольрів , предмети за вистотою и поняття більше та меньше.
Привіт ! Хто я ?
Якого кольору предмети?
Що більше , що менше?
Що вище ,що нижче ?
2.Малювання
Тема : Весняні квіточки в травичці.
Мета: Закріпити вміння триманння олівця під час малювання травички, навчитися малюваи квіточки за допомогою фарби та пальчика.Виховувати окуратність .Спочатку млюємо травичку потім квіточки)
Квіти, квіти…Чарівні квіти,
Кольорові, великі й малі…
Бо й самі ви — самі чарівні.
- Пальчикова гра «Зайчик»
06.04.2020 Понеділок
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
- Тема Бесіда «Посадимо деревце»
Мета : Закріпити знання про дерева навесні. Розвивати мову дітей при розгляді ілюстрації. Виховувати любов до природи.
Кого ви бачите на ілюстрації ? Що вони роблять? Навіщо?
Ранньою весною
В нашому садку
Я сама садила
Вишеньку струнку.
І шумить листвою —
Вже така, як я! —
Від усіх найкраща
Вишенька моя!
Про що говориться в віршику ?
2.Пальчикова гімнастика «Дерева»
Вихідна позиція.
Розташувати кисті рук перед собою, долонями до себе. Пальці розведені в сторони та напружені. Після виконання вправи струсити кисті рук.
Вітер залетів у гай.
Ти дерева не гойдай,
(Качати руками з боку у бік)
Дуже гілки не клони,
Щоб не тріснули вони!
(Качати руками униз – уверх,
не згибаючи пальців)
- Конструювання
Тема : Високий низький будинок.
Мета: Закріпити поняття високий, низький .
Розвивати вміння прикладати кубик до кубика.
- Мовленнєва гра «Скажи ласкаво»
03.04.2020 П’ятниця
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
1.Ознайомленяя з соцыумом
Тема: «Вітаміни наші друзі»
Мета: Формувати понття про корисні продукти харчування: овочі та фрукти.Знати їх назви та колір.Розвивати піклуванняпро свій організм.
Щоб гарно рости і не хвріти треба вживати вітаміни , багто вітамінів в овочах та фруктах.
ФРУКТИ
ОВОЧІ
Всі вітаміни смпчненькі,
і солоденькі й кісленькі
їжте діти їх охоче.
кожен, хто коли захоче
що буди ви здоровенькі
і красиві і рум’яненькі
щою росли міцними ,дужими,
щоб до хвороб були байдужими.
2.Фізкультхвилинка
3.Дидактична гра «Хто,що їсть»
02.04.2020 Четвер
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
1.Художня література
Тема :читання вірша К. Коломієць «Веснянка»
Мета : Закріпитизнання про весну, розвивати вміння уважо слухати вірш, відповідати на запитання.
Як називається вірш? Хто йшов в синій хустині? Кому несла весна гостинці? Кому,що?
2.Аплікація
Тема: Підсніжники
Мета: Закріпити знання про весняні квіти на весні , розвивати вміння викладати готові форми( вирізані листочки зеленого паперу ,квіточки з ватних дисків), приклеювати за допомогою дорослого. Виховувати інтерес до занять з аплікації.
Біленький підсніжник
Долоньками грію,
Для нього і холод
Любов’ю розвію
3.Дидактична гра «Домашні птахи і тварини»
Мета: Розвивати вміння називати домашніх птахів і тварин та звуконаслідувати їх.
01.04.2020 Середа
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
- Ознайомлення з природним довкіллям.
Тема: Перші квіточки весняні
Мета : Закріпити знання по весну, познайомити з першими весняними квітами, пролісками, підсніжками. Виховувати бережне ставлення до природи.
Яка пора року настала ? Які зміни відбуваються в природі ?
Настала весна пригріло весняне сонечко , виросла зелена травичка, заквітли перші кіточки.
Виріс підсніжних у мене ,
Голівка біла, листяко зелене
Виглянуло сонечко ,
Квіточки усміхнулись
і до неба вгору потягнулись
Я – перша квіточка весни,
Я – пролісковий цвіт,
Я пережив зимові сни
І знов родивсь на світ.
Навесні в гайок піду,
Першу квіточку знайду.
Я її рвати не булу,
Хай цвіте на радість людям
2.Дидактична гра викладення з мозаїки «Квіти на галявині».
31.03.2020 Вівторок
Вихователі : Маленко Л.В., Гітліна І.А
- Сенсорний розвиток
Тема: Квітка – семицвітка
Мета: Закріпити знання про кількість предметів (1 квітка, багато жучків). Називати предмети за однаковим кольором (жовте сонечко, бджілка, качка) Формувати поняття зверху знизу, ( зверху сонечко знизу качечка)
2.Малювання
Тема : Намалюємо квіточку.
Мета : Розвивати вміння тримати олівець. Зафарбовувати різними кольорами готову форму, не виходячи за межі.
- Пальчикова гра
30.03.2020 Понеділок
Вихователі: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
1.Мовленнєвий розвиток
Бесіда «Пташки прилетіли»
Мета :закріпити знанняп ро весну , продовжити знайомити з прилітом птпхів з теплих країв. Виховувати бережне відношення до природі.
Яка пора року ? Які зміни в природі відвуваються на весні? Що роблять діти?
2.Фізкультхвилинка
- Конструювання
Тема : «Будиночок для пташки»
Мета: Закріпити знання дітей про будівельний матеріал .Розвивати вміння прикладати цеглинки , кубики, один до одного, формуючи будиночок, виховувати інтерес до занять з конструювання.
27.03.2020 П’ятниця
Вихователі: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
- Ознайомлення з соціумом .
Тема: Бесіда «Здоровим будь!
Мета: Закріпити правила догляду за своїм тілом. Виховувати здоровий спосіб життя .
2.Фізкультхвилинка.
3.Дидактчна гра «Тато, мама і малюк»
Мета: Розвивати мовлення на основі знайовства з тваринами та птахами. (тато, мама, дитина)
26.03.2020 Четвер
Вихователі: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
1.Художня література
Тема: Читання оповідання В .Сухомлинського «Як котові соромно стало»
Мета: Розвивати вміння уважно слухати оповідання, відповідати на запитання. Виховувати бережне відношення до тварин та птахів.
Про кого розповідаеєтьсяв оповіданні ?
Що робив котик?
Що робили горобчики ?
Чому котику стало соромно?
2.Ліплення
Тема « Печиво для ляльок»
Мета: формувати вміння дитини відривати шматочьок тіста, розкочувати його в долоньках коловими рухами, утворюючи кульку, сплющувати її на дошці. Розвивати інтерес до занять с ліплення .
- Мовленнєва гра «Я печу,печу»
Мета : Розвивати вміння повторювати слова гри.
Я печу, печу, печу
Діткам всім по калачу.
Маком я притрушу,
В піч гарячу посаджу.
Випікайтесь, калачі,
У натопленій печі!
Буду я Галю й Нату
Калачами частувати.
25.04.2020 Середа
Вихователі: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
1.Ознайомлення з природним довкіллям.
Тема: Бесіда «Частини мого тіла»
Мета: Закріпити знання про назви частин тіла. Виховувати культурно гігієнічні навички.
Познайомтесь я дитина,
Хоч маленька, а людина
Всі частини тіла знаю
Називаю й визначаю:
Є у мене голова
І вона творить дива,
Шия голову тримає,
Повертає й нахиляє.
Є у мене дві руки-
Це мої помічники,
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.
Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина.
- Пальчикова гра «МИЄМО РУКИ»
1.“Миємо руки”: ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.
Узяли духмяне мило,
Добре руки з ним помили.
2.“Струшуємо водичку з рук”: пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.
Полетіли від води
Бризки з рук туди-сюди.
3.“Витираємо руки”: енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.
Рушничок я свій беру,
Швидко ручки обітру.
24.03.2020 Вівторок
- Сенсорний розвиток.
Тема : Дидактична гра « Своїй улюбленій ляльці розкажемо»
Мета: закріпіти знання дітей по кількісь предметів багато(один) розвивати вміння називати величину предметів ведикий (маенький) ,орієнтуватись в просторі вверху (внизу) .
Матеріал: лялька або інша іграшка.
2.Малювання
Тема: Рушничок
Мета: впраляти в малювані прямих ліній фарбою за допомогою пензлика .Виховувати інтрес до занять з малювання.
Відгадайте загадку .
Гарний і м’який ,
жовтий, білий,голубий,
тільки покупаємось
ним і витираемось
(рушничок)
3.Мовленнєва гра
«Ладусі,ладусі»
Мета : Розвивати вміння повторювати слова гри, плескати в долоні.
«Ладусі ,ладусі»
– Ладі-ладусі,
– А де були?
– В бабусі.
– А що їли?
– Кашку.
– А що пили?
– Бражку!
Попили, поїли
Шу, полетіли.
На голівку сіли,
Посиділи,
і знову полетіли.
Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
23.03.2020 Понеділок
1.Мовленнєвий розвиток
Тема: Бесіда «Моя сім’я»
Мета: формувати у дітей уявлення про сім’ю її склад , розвивати вміння розповідати про дії та риси членів сім’ї. Виховувати почуття поваги до старших.
Кого ви бачите на картині? Що робить мама? Що робить тато з донею ? Що робить бабуся та дідусь з онуком ? Хто піклується про діток?
2.Пальчикова гра «Моя сім’я»
Цей пальчик – дідусь,
Цей пальчик – бабуся,
Цей пальчик – татко,
Цей пальчик -мама,
Цей пальчик – я.
Ось і вся моя сім’я.
- КонструюванняТема: «Доріжки для машин»Мета : Розвивати вміння дітей щільно прикладати цеглинку до цеглинки. Визначати для великої машини – широка дорога , для маленької – вузька.
Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
20.03.2020 П’ятниця
Міжнародний День Землі
- Ознайомлення з соціумом
Тема: Бесіда «Водичка, водичка умий моє личко»
Мета: Формувати знання дітей про значення води для людей та навколишнього світу . Виховувати бережне відношення.
Водичко водичко
Умий моє личко,
Щоб очі блистіли ,
щоб щічки красніли,
щоб сміявся роток,
щоб кусався зубок
НАВІЩО НАМ ПОТРІБНА ВОДА ?
2.Дидактична гра «Скажи лагідно»
Вихватель: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
19.03.2020 Четвер
1.Художня література
Читання української народної заклички «Вийди, вийди сонечко»
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко.
На весняні квіточки,
На маленькі діточки.
Там вони граються,
Тебе дожидаються.
- Аплікація «Сонечко»
Мета: розвивати вміння викладати зображення сонечка з кола та смужок різної довжини, довгих та коротких, називати коло , смужка довга, коротка.
- Пальчикова гра « Сорока-ворона»
Розвивати вміння перебирати пальці рук повторювати слова гри.
Сорока-ворона кашку варила.
Діток кормила
І цьому дам, i цьому дам,
І цьому дам, i цьому дам,
А цьому не дам:
Biн дров не рубав,
печі не топив,
Каші не варив
Не має йому каші.
Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
18.03.2020 Середа
1.Ознайомлення с природним довкіллям.
Бесіда на тему : «Весна прийшла»
Мета: уточнити й поглибити знання дітей про сезонні зміни в природі навесні; вчити відповідати на запитання за змістом картини і складати коротенькі розповіді, добирати прикметники до іменників; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, увагу, мислення; виховувати любов до природи.
– Яка пора року зображена на малюнку?
– Якого кольору стало небо?
– Що розквітло на галявині?
– Хто прилетів до нас із теплих країв?
– Як змінився одяг людей навесні?
– Хто радіє весні?
«Прийшла весна. Розтанув сніг. Небо стало блакитне та прозоре. Сонечко ласкаво та привітно світить. На галявині розквітли перші весняні квіточки. Птахи повернулись з теплих країв. Вони будують собі домівки та співають веселих пісень. Як гарно навесні!»
2.Дидактична гра «Дикі тварини та їх дитинчата»
Нехай дитина перерахує усіх відомих йому диких лісу та їх дитинчат. З’ясуйте, чи пам’ятає він, що дикі тварини живуть в лісах, самі добувають собі їжу, самі будують собі житло.
Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
17.03.2020 Вівторок
1. Сенсорний розвиток. Властивості предметів
2.Малювання “Зернятка для птахів”
малювання фарбами за допомогою ватної палочки
- Пальчикова гра «Пташка»
До нас пташка прилетіла (діти показують рухами, як летить пташка),
Та й на долоньку сіла (долоньки опустили на стіл).
Зернят поклювала (вказівними пальчиками стукати по столі),
«Дякую!» – сказала.
Вихователь: Маленко Л.В., Гітліна І.А.
Ви молодець!
Мені дуже подобаються ваші заняття
І я часто використовую.
Повідомте чи ви не маєте матеріалів для середньої і старшої групи?