Молодша “Б” група “Веселка”

 09.06.2020 Вівторок

Вихователі:Резнік Л. О. Руденко Н. Л.
Дидактична гра:”Назви професію”

Конструювання з паперу.
Тема:”Квіти для матусі”

Поради батькам

05.06.2020  П’ятниця

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.

Ліплення. Тема: “Жучок сонечко”.

04.06.2020р. Четвер

Вихователі : Резнік Л.О. Руденко Н.Л.
Мовленнєва гра:”впізнай казку.”

Дидактична гра:” Знайди пару”

Складемо розповідь разом. Мовленнєва гра:” додай слово”

03.06.2020 Середа

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.
Малювання: “Наші парасольки”

 

02.06.2020 Вівторок

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.

1.06.2020 Понеділок

Вихователі:Резнік Л. О. Руденко Н. Л.

Дидактична гра :”Назви колір”

Дидактична гра”Полічи скільки”

Дидактична гра :”Знайди тінь”

Художня література
Тема:”Читання вірша О. Роговенко”Літо”

У відчинене віконце
Зазирнуло зранку сонце
І лоскоче ніжно носик,
І маленькі ніжки босі.

Сяйвом сонця все залито,
В нас гостює справжнє літо
Кольорове та яскраве,
Запашне, смішне, цікаве!

Мама літечку радіє,
Літо всіх маляток гріє,
Щоб росли вони здорові,
Наші «сонечка» чудові!

29.05.2020 П’ятниця

Вихователі:Резнік Л. О. Руденко Н. Л.

Аплікація
Тема:”Струнка берізка”

28.05.2020 Четвер

Вихователі:Резнік Л. О. Руденко Н. Л.

Ознайомлення із соціумом
Тема:”Будемо здорові.”

27.05.2020 Середа

Вихователі:Резнік Л. О. Руденко Н. Л.
Мовленнєвий розвиток.
Тема:”Розглядання картини Гапчинської “Моя улюблена конячка”

Бесіда про картини і художників
– Діти я вам принесла на заняття нову картину, яку намалювала Євгенія Гапчинська. Подивіться на неї уважно, чи подобається вона вам? Як ви гадаєте, як можна назвати людину, яка малює картини? Правильно, художник. А як сказати про багатьох людей, які малюють картини, хто вони? (художники) А якщо художник – це жінка, як ми її назвемо? (художниця) А якщо їх багато? (художниці)
– Як ви гадаєте, для чого художники малюють картини? Як вони вирішують, що намалювати? (малюють те, що їм цікаво, що їм більше подобається). Якби ви були художниками, що б ви намалювали на картині ? Як одним словом можна назвати машинки, ляльок, м’ячі, коляски, плигали? (іграшки).
Дидактична гра «Один-багато»
– Діти, зараз я буду вам кидати м’яч і казати назву іграшки, а ви повинні кидаючи мені м’яча сказати слово, яке позначає багато таких іграшок.
Вихователь кидає м’яч і називає іграшки (лялька, машина, м’яч, велосипед, кегля, ведмедик, самокат, мотрійка, пірамідка, ракетка, воланчик, кубик , лопатка, відро тощо).
Розповідання віршів про іграшки
– Діти, давайте пригадаємо вірші про наші улюблені іграшки. Діти розповідають вірші.
В.Паронова
Лялька
Маю доню невеличку: В неї кіски, в неї личко. Дуже лялечку люблю
І до себе притулю.
Відро і лопатка
В мене є відро й лопатка, Щоб пісочок насипати. Бабку я зроблю з піску Величезну – ось таку!
1Барабан
Наш веселий барабан Грає пісеньку: «Бам-бам!» І ногами дружно в лад
Всі малята тупотять.
Машина
На колесах їде хатка,
Є віконця і дверцята. Др-р-р! – мотор диркоче, Покатає всіх охоче.
Кубики
З кубиків будую дім – Лялька буде жити в нім. Стіл зроблю, диван і ліжко, Рівно викладу доріжку.
Ведмедик
Йди сюди, ведмедику любий, Розчешу я твою шубу,
Вмию ніс та оченята, Покладу у ліжко спати.
М’ячик
Мій улюблений дружок – Круглий, наче Колобок. По доріжці швидко скаче, Називається він м’ячик.
Зайчик
Він вухатий і біленький, І пухнастий і м’якенький, Лапи миє замість ніг,
З лісу він до нас прибіг.
Фізхвилинка
Щоб ніколи не хворіти,
Треба вправи нам робити.
Разом ми швиденько встали,
Наші спинки розрівняли,
На носочки піднялися
І до сонця потяглися.
Складання розповіді за картиною
– Діти, давайте ще раз подивимося на нашу картину. Як можна назвати цю картину?
Якщо дітям складно, вихователь доповнює їх відповіді – «Дівчинка і конячка», «Дівчинка на конячці», «Моя конячка» тощо.
– Художниця Євгенія Гапчинська назвала свою картину «Моя улюблена конячка». Мені хотілося б разом з вами скласти розповідь за картиною. Для цього нам потрібно уважно роздивитися її. Вихователь задає дітям запитання :
– Ця конячка жива чи іграшкова?
– Якого вона кольору?
– Чим особлива коняка? (прикрашена білими кружечками, «яблуками», на хвостику є
бантик).
– Як виглядає дівчинка? Яке в неї волосся? У що вона вдягнена?
Руки разом опустили
І швидесенько присіли.
Потім встали, руки в боки
Всі виконуємо кроки.
Назад, вперед прогнулись добре. Хай боїться нас хвороба.
2- Який у дівчинки настрій?
– Який у неї настрій? Чому ми так вирішили?
– А зараз послухайте мою розповідь. Я бачу на картині біляву дівчинку в блакитній
спідниці. Вона гойдається на своїй улюбленій конячці. Конячка-гойдалка червона з білими «яблуками». Дівчинка любить свою конячку, вона прикрасила їх хвостик бантиком.
Діти можуть починати розповідь, а вихователь закінчувати, чи навпаки; можуть розповідати групою чи парами.
Контрольно-аналітична діяльність
– Діти, мені сподобалося наше сьогоднішнє заняття, а вам? Що було для вас цікавим? Які завдання вам було важко виконувати?

Малювання
Тема:”Букет квітів”

26.05.2020 Вівторок

Вихователі: РезнікЛ.О., Руденко Н.Л.

Мовленнєвий розвиток
Тема:”Мешканці водойм”

Пальчикова вправа

Конструювання з паперу”Яскраві рибки”

Дидактична гра:”Знайди тінь”

25.05.2020 Понеділок

Вихователі: РезнікЛ.О., Руденко Н.Л.

Логіко-математичний розвиток
Тема:”Геометричні фігури. Орієнтування у часі. ”

Дидакична гра:”Що було спочатку, а що потім”

Дидактична гра:”Геометричні фігури”

“Знайди відмінності.”

Художня література
Тема:”Читання вірша М. Познанскої”Моя киця”

Киця любить, як по спинцi
Гладжу киценьку свою,
Як дарую ïй гостинцi,
Кашу, молоко даю.
Киця сердиться на мене,
Як смикну ïï за хвiст;
Очi зробляться зеленi,
I не п’є тодi й не ïсть…

Що любить киця?

Які гостинці любить киця?

За що може сердитися киця?

Як ви гадаєте, чи можна ображати тварин?

22.05.2020 П’ятниця

Вихователі: РезнікЛ.О., Руденко Н.Л.

Ознайомлення із природним довкіллям
Тема:”Цей цікавий світ тварин”

Дидактична гра:”Вивчаємо дні тижня”

Аплікація
Тема:”Веселі жабенята”

21.05.2020 Четвер

Вихователі: РезнікЛ.О., Руденко Н.Л.

Ознайомлення із соціумом
Тема:”Новий день починай, вишиваночку вдягай”

Гра:”Допоможи котику спіймати мишку”

20.05.2020 Середа

Вихователі: РезнікЛ.О., Руденко Н.Л.
Мовленнєвий розвиток
Тема:”Друзі наші менші”

Гра:”Відгадай загадки”

Дивний крихітний автобус
По піску кудись поліз.
А він ходить так повільно,
Через те, що без коліс.
(Черепаха)

Вірний друг у мене є,
Мені лапу подає.
Заглядає щиро в очі,
Мовби щось сказати хоче.
Замість слів лиш чути: “Гав”,
Всіх котів порозганяв.
Хто скажіть цей розбишака,
Знають всі, що це… (Собака)

Як веселка кольорова,
Має здібності до мови.
Слово пташці цій скажіть –
Вона його повторить вмить.
(Папуга)

Малювання
Тема:”Котик Мурчик”

Мордочка вусата,
Шубка смугаста,
Часто умивається,
Та з водою не знається.
(Кішка)

Поради батькам

19.05.2020 Вівторок

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.

Мовленнєвий розвиток
Тема:”Добрі вчинки”

Конструювання
Тема:”Будиночок для друзів”

Дидактична гра :”Який настрій у ведмедика? “

Дидактична гра :”Хто заховався? “

18.05.2020 Понеділок

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.

Логіко-математичний розвиток

Тема:Величина предметів. Геометричні фігури. ”
Дидактична гра:”Порівняй предмети”

Дидактична гра:”Порахуй”

Художня література.
Тема:”Читання оповідання В. Сухомлинського “Як Сергійко навчився жаліти”

Маленький хлопчик Сергійко гуляв біля ставка. Він побачив дівчинку, що сиділа на березі.
Коли Сергійко підійшов до неї, вона сказала:
— Не заважай мені слухати, як хлюпають хвилі. Сергійко здивувався. Він кинув у ставок камінець. Дівчинка запитала:
— Що ти кинув у воду? Сергійко ще більше здивувався.
— Невже ти не бачиш? Я кинув камінець. Дівчинка сказала:
— Я нічого не бачу, бо я сліпа.
Сергійко від подиву широко відкрив очі й довго дивився на дівчинку.
Так, дивуючись, він і додому прийшов. Він не міг уявити: як це воно, коли людина нічого не бачить?
Настала ніч. Сергійко ліг спати. Він заснув з почуттям подиву.
Серед ночі Сергійко прокинувся. Його розбудив шум за вікном. Шумів вітер, в шибки стукав дощ. А в хаті було темно.
Сергійкові стало страшно. Йому пригадалася сліпа дівчинка. Тепер хлопчик уже не дивувався. Його серце стиснув жаль.
Як же вона, бідна, живе в отакій темряві?!
Сергійкові хотілося, щоб скоріше настав день. Він піде до сліпої дівчинки. Не дивуватиметься більше. Він пожаліє її.

15.05.2020 П’ятниця

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.

1. Бесіда з дітьми: ” Моя сім’я”

2. Дидактична гра:” Одягни сім’ю на свято.”

3. Поястити прислів’я

4. Ліплення.
Тема: “Гостинці для бабусі”

5. Цікаві лічилки

14.05.2020 Четвер

Вихователі: Резнік Л.О., Руденко Н.Л.

1. Загадки для любої малечі.

2. Дидактична гра: ” Зваримо борщ .”

Виберіть продукти для борщу.

3. Гра.” Супермаркет”. Купуємо продукти для борщу.

4. Дидактична гра:”Як це пов’язано?”

 

13.05.2020 Середа

Вихователі: Резнік Л.О., Руденко Н.Л.
1. Малювання.
Тема: Малюємо квіти.

2. Бесіда з дітьми :
Тема: ” Український народний фолькльор.”

3. Гра : ” Допоможи малюку знайти матусю”

12.05.2020 Вівторок

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.

1. Мовленнєва гра: ” Продовж речення”.

2. Конструювання з паперу : “Будинок для моєї мами.”

3. Дидактична гра: “Галерея вчинків.”

4. Читання та обговорення казки :”Вовк та семеро козенят.”

5. Консультація для батьків.

08.05.2020 П’ятниця

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.
1. Консультація для батьків.

 

2. Ознайомлення з природнім довкіллям:
“Природу доглядаємо- красу зберігаємо “.

3. Довготривалі спостереження:
” Етапи росту рослин”.

4. Аплікація. Тема: “Без верби,без калини – нема України”.

07.05.2020 Четвер


Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.
1. Сторінками енциклопедії.

2. Дидактична гра: “Одягни українця та українку”.

3. Українські народні музичні інструменти.

4. Мовленнєва гра: ” Що кому сниться”.

06.05.2020 Середа

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.
1. Консультація для батьків.

2. Дидактична гра:

3. Декоративне малювання.
Тема: “Біле поле полотняне- рушником барвистим стане.”

4. Дидактична гра: ” З’єднай контур з відповідною картинкою”

05.05.2020 Вівторок 

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.
1. Мовленнєвий розвиток:
Тема: ” Вчимося утворювати зменшено – пестливі слова.”

 

2 .Конструювання:
Тема: “Дорога для машин”.

            

04.05.2020 Понеділок

Вихователі: Резнік Л.О. Руденко Н.Л.
1. Логіко- математичний розвиток:
Тема: ” Маленькі розумники”.

2. Художня література:
Тема: “Читання та обговорення вірша М. Познанської Україна.”

3. Бесіда з дітьми : ” Вогонь – друг, вогонь – ворог”

  

4. Розповідь дітям: ” Хто такі пожежники”

 30.04.20 Четвер

Вихователі: Руденко Н. Л., Резнік Л.О.

Ознайомлення із соціумом.
Тема:”До рідного краю лелеки летять”

Лелече гніздо прикрашає оселю. Люди дуже люблять цих птахів. Якщо хтось зруйнує лелече гніздо, то накличе лихо, біду. Лелеки- дуже дбайливі батьки. Вони доглядають за своїми дітками,привчають малих до праці. Малі лелеченята, як трошки підростуть, летять з дорослими лелеками шукати собі їжу. Запам’ятайте, діти:лелеки живуть сім’ями і дуже люблять свою домівку,той край де народились.Лелеки приносять людям щастя, спокій, а тому люди їх люблять і оберігають. Це дуже хороші, працьовиті птахи.

Що це за птах?

Хто з вас бачив цього птаха? Де лелеки будують гніздо?

Які це птахи? Чому їх треба оберігати?

 29.04.20 Середа

Вихователь: Руденко Н. Л.

Мовленнєвий розвиток.
Тема:”Чарівні комахи. “

Дидактична гра: “Скажи лагідно”

Малювання.
Тема:”Весела гусінь. “

28.04. 2020 Вівторок

Вихователь: Руденко Н. Л.

Мовленнєвий розвиток
Тема: «Світ комах»

МЕТЕЛИК

Діти бігають, стрибають,

Далі — весело гукають:

— Ах, метелик!., подивіться!

Ось він, ось він метушиться!

Та який же гарний, гожий!

Наче квітка, прехороший!

– Який метелик? (Він гарний, яскравий, різнобарвний.)
– Що є в метелика ? (У нього ж крильця, лапки, очі, черевце, вусики)
– На що схожий метелик? ( Він схожий на квіточку)
– Де живуть метелики? ( Вони живуть у лісі, у полі, на лузі)
– У метелика є друзі?
Відгадайте Загадку.
Є у нього довгі роги —
Забирайтеся з дороги!
— Жу-жу-жу, — гудить, дзижчить,
Коли в небі він летить.
Має крила і шість рук
Буркотливий чорний …

Так це жук. Розкажіть який він?
-Де мешкає жук?
-Що є у жука?
– У жука такі самі крильця як у метелика?
– Які крильця у жука?
– Коли жук летить він гуде, як він гудите?

Посмугована комашка
Працювати звикла тяжко,
Із квіток нектар збирає,
Мед смачнючий виробляє.
Робітниця ця мала
Називається …

Так це бджола!
– Як ми її ласкаво назвемо?
– Яка бджілка?
– Яку пісеньку співає бджілка?

Конструювання
Тема: «Яскраві квіточки»

27.04. 2020 Понеділок

Вихователь: Руденко Н. Л.

Логіко-математичний розвиток.
Тема:”Число і цифра 3 .Геометричні фігури. “

Мета: формувати вміння знаходити склад числа 3 шляхом об’єднання груп предметів;
вправляти в умінні співвідносити число та кількість предметів;
закріпити знання про геометричну фігуру трикутник, уміння працювати із трафаретом;
продовжувати формувати вміння орієнтуватися в просторі;
розвивати у дітей логічне мислення, пам’ять, мовлення;
виховувати стриманість, колективізм та інтерес до математики.
Матеріали:

демонстраційний: набір іграшкового посуду (три чашки, три ложки, три тарілки, один чайник),
фланелеграф, по три кружечки жовтого, зеленого, червоного кольорів;
малюнки із зображенням предметів на основі трикутника для вправи «Перетвори фігуру»;
роздавальний: набір карток із цифрами 1 – 3, по три кружечки жовтого, зеленого та червоного кольорів, трафарет, картки для вправи «Домалюй крапки», олівці.
Хід заняття

Психогімнастика. «Зачарована дитина»
Гра «Не помилися».

У грі закріплюється вміння співвідносити число та кількість предметів. У дітей на столах кратки із цифрами 1 – 3. Завдання дітей – підняти ту картку із цифрою, яка буде відповідати кількості названого посуду.
Вихователь виставляє на своєму столі посуд, коментуючи дії:
Я поставила чашки. Скільки їх усього?
Діти показують відповідну картку із цифрою.
Як ви думаєте, скільки остей прийде? (Три.) Чому?
Скільки виделок? Ложок? Тарілок? Тощо.
Чого більше (менше)? На скільки?
Склад числа 3.

Завдання виконується із коментуванням. Одна дитина може виконувати його біля фланелеграфа. У кожної дитини на столі по три кружечки жовтого, зеленого та червоного кольорів.
Покладіть перед собою три кружечки різного кольору.
Скільки жовтих? (Один.) Зелених? (Один.) Червоних? (Один.)
Скільки всього кружечків? (Три.)
Як отримати число 3? (Скласти разом по одному кружечку.)
Тепер покладіть три кружечки так, щоб два з них були одного кольору, а один – іншого.
Скільки всього кружечків? (Три.) З яких чисел ви склали число 3? (2 і 1.)
Фізкультхвилинка.

Раз, два, три, чотири, п’ять!
Час прийшов нам спочивать.
Тож піднімем руки вгору,
Ніби глянемо на зорі.
А тепер всі руки в боки,
Як зайчата, скоки-скоки!
Вправа «Перетвори фігуру».

Для виконання вправи знадобиться трафарет. Вихователь показує малюнки, в яких «заховалися» трикутники (хустина, печиво трикутної форми, капелюшок тощо).
Яка геометрична фігура сховалася в малюнку? Що ви можете розповісти про неї?
Чим трикутник відрізняється від круга й овалу?
Візьміть трафарет, прикладіть його до сторінки, обведіть кілька трикутників і «оживіть» їх, перетворивши на будь-який предмет.
Вправа «Домалюй крапки».

На столах у дітей картки із зображеними в певному порядку геометричними фігурами. Завдання дітей – розставити крапки у фігурах у певному порядку.
Перш ніж діти почнуть виконувати завдання, вихователь пропонує назвати геометричні фігури в ряді.
Яка фігура йде за колом? Овалом?
Скільки крапок у першій фігурі? Другій? Третій?
Вихователь повинен переконатися, що діти правильно зрозуміли подану закономірність; лише за цієї умови вони можуть почати виконувати завдання.

Художня література:”Читання оповідання В. Дуба”Бджілка”

«Бджілка»
Виручив Василько з біди бджілку. Бджілка хотіла напитися — і впала в бочку з водою. — Тону-у! — дзижчить. — Тону! Василько кинув на воду листочок. Вилізла на нього бджілка, обсушила крильця та й полетіла… Покликала мама Василька вечеряти. Поставила на стіл молоко, мед, хліба нарізала. Їсть Василько, а мама й каже: — Це тобі меду назбирала бджілка, яку ти врятував. — Одна бджілка — й стільки меду! — здивувався Василько. А вона всім, всім бджілкам розповіла, от вони й постаралися. Добра звістка швидко по світу лине.

Що трапилося з бджілкою?
Чому вона впала туди?
Що було далі?
Як саме він її врятував?
Як ви гадаєте чи правильно вчинив Василько?

24.04. 2020 П’ятниця

Вихователь: Руденко Н. Л.

Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Цікавий світ комах»
Дидактична гра : «Назви пору року»

Комахи схожі одна на одну ?
Чим схожі всі комахи?
Навіщо комахам крила ?

Дидактична гра : «Скалади з частин ціле»

Дидактична гра : «Знайди тінь»

Аплікація
Тема: «Веселі мурашки»

 

23.04. 2020 Четвер

Вихователь: Руденко Н. Л.

Ознайомлення із соціумом
Тема: «Наша безпека в наших руках»

Дидактична гра : «Небезпека в лісі»

Дидактична гра: “Хто де живе”

Дидактична гра:  “Живе неживе”

22.04. 2020 Середа

Вихователь: Руденко Н. Л.

Мовленнєвий розвиток
Тема: «Дитина і незнайомці»

Дидактична гра: «Я знаю,що не можна»

Дидактична гра: «Добре погано»

Малювання
Тема: «Яскравий метелик»

21.04. 2020 Вівторок

Вихователь: Руденко Н. Л.

Мовленнєвий розвиток
Тема: «Вулиця»

Що розташовується на вулиці? Які будинки?
Де Їдуть машини? Який ще транспорт їде по дорозі?
Що перевозять машини? На який сигнал світлофора можуть їхати машини?
Де йдуть люди-пішоходи? Чому неможна ходити по проїзній частині?

Дидактична гра: «Світлофор Моргайчик»

Дидактична гра: «Закінчить речення»
Підморгне зеленим оком-ми…(йдемо).
Підморгне червоним оком-ми…(стоїмо).
Якщо жовтим він моргає-…(почекайте) в небезпеку не спішіть !
Конструювання Тема: «Вантажівка»
Дидактична гра «Назви транспорт»

Поради батькам

17.04. 2020 П’ятниця

Вихователь: Руденко Н. Л.
Ознайомлення із природним довкіллям.

Тема:”Квітучі дерева”

Дидактична гра:”Який настрій у дерева? ”

Ліплення:”Великоднє курчатко”

16.04.2020 Четвер

Вихователь: Руденко Н.Л

Ознайомлення із соціумом :”Свято Великдень”

  

Гра :”Знайди тінь”

Поради батькам.

15.04.2020 Середа

Вихователь: Руденко Н.Л

Мовленнєвий розвиток
Тема: «Ввічливі слова»

Малювання: «Курочка з курчатами»

«Ко-ко-ко»— лунає зранку. Принесе нам до сніданку Пташка золоте яйце — І корисне, і смачне. Що ж оце за чаботурка? Це ряба матуся… (курка)

14.04.2020 Вівторок

Вихователь: Руденко Н.Л

Мовленевий розвиток
Тема: «Космічна мандрівка»

Гра “Добре чи погано бути космонавтом”
Добре бути космонавтом можна по місяцю ходити.
Погано, далеко від дому.
Добре, можна плавати в повітрі під час невагомості.
Космонавтом бути добре – можна літати на ракеті.

Конструювання
Тема: «Космічна ракета»
Сонечко-зірочко, де ти мандруєш,
З ким ти у космосі подорожуєш?
– Поруч зі мною велика родина,
Стелиться Шляхом Чумацьким стежина.

13.04.2020 Понеділок

Вихователь: Руденко Н.Л

День авіації і космонавтики

1)Логіко – математичний розвиток
Тема: «Порівння предметів заввишки. Орієнтування у часі.
Дидактична гра « Вищій нижчій»

Дидактична гра « Розмісти тваринок біля дерева»

Дидактична гра «Назви геометричну фігуру»

Дидактична гра «Частини доби»

Художня література
Тема: Читання вірша А. Качана «Абрикоса»

Вже півник на воротях
Кричить: «Ку-ку-рі-ку!»
Розквітла абрикоса
У нашому садку!
Навколо абрикоси
Під музику бджоли
Взялися ми за руки
І пісню завели …

Що з’явилося на гілочках дерев?
Чи є на гілочках листочки?
Якого кольору квіточки?

 

10.04.2020 П’ятниця

Вихователь: Руденко Н.Л

Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Весняні квіти»

Дидактична гра «Що було спочатку, а що потім?»

Дидактична гра «Відгадай, яка це квітка?»

Дидактична гра «Посади метелика на квітку»

Якій настрій у рослинки?

Ліплення «Букет квітів»

Дидактична гра «Знайди однакові зображення»

09.04.2020 Четвер

Вихователь: Руденко Н.Л

1)Продукти харчування.

2) Підбери за кольором.

3) Назви одним словом.

08.04.2020 Середа

Вихователь: Руденко Н.Л

1)Мовленнєвий розвиток «Весняні квіти»
Яка пора року панує на землі?
Яка погода навесні?
Яке повітря?
Я світить сонечко?

Весняні квіти

Весна-чарівниця,
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса вставала.
І проліски, й травка,
Зелена муравка,
І кульбаба рясна,
Й фіалочка ясна,
Всі квіти весняні,
Веселі, кохані,
З-під листя виходять,
Голівки підводять
Од сну зимов?го
До сонця ясног?!
Ті квіти дрібненькі.
Мов дітки маленькі,
Розбіглись у гаю:
Я їх позбираю
В пучечок докупки –
Для мами-голубки!

Запитання: Хто послав свій наказ? Який весна послала наказ? Хто виходить з-під листя? Що підводять квіти? До чого тягнуться квіти?
Квітень жовту фарбу взяв,
Все довкола розмалював,
І з-під пензлика розквітли,
Наче сонце, диво-квіти.

На квітник погляньте, діти,
Там козак стоїть між квітів.
Весь червоний – гордий пан.
Не козак це, а …

2)Малювання «Жовта кульбабка»

07.04.2020 Вівторок

Вихователь: Руденко Н.Л

1)Мовленнєвий розвиток
Тема: «Весна чарівниця»

-Яка пора року зображена на картині?
-Якою стала земля?
-Що відбулося з деревами?
-Що з’явилося на землі?

2)Дидактична гра “Скажи лагідно”

3) Конструювання
Тема: « Меблі для ляльки Оксанки»
Дидактична гра «Зустрічаємо гостей»

06.04.2020 Понеділок

Вихователь: Руденко Н.Л.

Заняття: Логіко-математичний розвиток.
Тема: Кількісна лічба, порівняння за розміром.
Мета: Закріпити вміння порівнювати предмети за величиною (великі, маленькі); формувати уявлення про поняття «порівну»; вправляти в кількісній лічбі в межах 3х.

1)Дидактична гра «Порахуй»

2)Розклади по кошиках

3)Розклади яблучка порівну

Заняття: Художня література.
Тема: Читання вірша А. Камінчука «Котики вербові».
Мета: продовжувати розширювати уявлення про ознаки весни в живій та не живій природі; вчити свідомо запам’ятовувати вірш, розвивати поетичний слух; виховувати любов до природи.

А. Камінчука «Котики вербові».
Сонце по діброві
Ходить, як лисичка,
Котики вербові
Жмурять жовті вічка.
Вже не хочуть спати,
Хоч і трішки сонні.
Гріють лапенята
На яснім осонні

03.04.2020  Пятниця

Вихователь: Руденко Н.Л.

1) Об’ємна аплікація. ” Пригостимо зайченя морквинкою.”

2 ) Дидактична гра: ” Підбери за формою”.

3) Ознайомлення з природнім довкіллям:”Казкові первоцвіти”

02.04.2020 Четвер

Вихователь: Руденко Н.Л.

1)Заняття : Ознайомлення з соціумом. Тема:” Вітаміни для всієї родини. “

2) Дидактична гра: ” Де частина ,а де ціле”

Дидактична гра “Що корисно, а що ні”

3) Дидактична гра :

4) Дидактична гра: ” Дні тижня”

01.04.2020 Середа

Вихователь: Руденко Н.Л.

1) Гра : ” Давайте привітаємося”.

2) Малювання : “Малюємо долоньками”. “Казкова пташка”.

3) Мовленнєвий розвиток:”Наші друзі – птахи. “

   

4) Дидактична гра:”Хто зайвий? “

5) Поради для батьків.

 

31.03.2020 Вівторок

Вихователі: Резнік Л.О, Руденко Н.Л.

1) Конструювання:
“Меблі для гномиків.”

2) Ознайомлення з соціумом:
“Йдемо до магазину”
(Вибираємо лише молочні продукти).

3) Повторюємо кольори

4) Поради для батьків

30.03.2020 Понеділок

Вихователь: Резнік Л.О.

1) Обери свій настрій

2) У світі музики

3) Логіко- математичний розвиток:
“Орієнтування в просторі”

4) Художня література:
” Читання оповідання О.Буцень “Горобчик” та вивчення вірша “Горобчик”.
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з прозовими та віршованими художніми творами; учити емоційно відгукуватися на твори; збагачувати словник дітей; учити запам’ятовувати вірш; розвивати інтонаційну виразність,уяву,фантазію,мислення; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до птахів, інтерес до художніх творів.

Вірш: “Горобчик”
– Гей,Горобчику,спочинь-
Зранку просиш: Цвінь- цвірінь!
-Хочеш їсти? То в долоньки
Крихточок настрою трошки
І цвірінька вдячно він:
– От спасибі! – Цвінь – цвірінь.

27.03.2020 П’ятниця

Вихователь: Резнік Л.О.

1) Ознайомлення з природнім довкіллям:
“Весняні турботи”

2) Дидактична гра:

3) Дидактична вправа:
” Весняні місяці”

4)Ліплення:
“Чарівна квіточка”.

5) Рубрика: “Поради для батьків”

26.03.2020 Середа

Вихователь: Резнік Л.О.

1) Ознайомлення з соціумом:
“Цей цікавий світ професій”

 

2) Дидактична вправа:
” Впізнай професію”.

3) Дидактична гра:
” Назви музичні інструменти”

4) Літературна вікторина.

25.03.2020 Середа

Вихователь: Резнік Л.О.

1) Мовленнєва гра :
“Назви одним словом”

2) Малювання:
“Сукня для сестрички Олі”

3) Економічна гра:
” Що можна купити за гроші,а що ні”

4) Гра на розвиток уваги:
“Знайди таке саме”

24.03.2020 Вівторок

1) Гра – релаксація: “Обери свій настрій”

2) Конструювання з геометричних фігур:” Будинок для моєї сім’ї”.

3) Геометричні фігури: ” На що схожий предмет.”

4) Розв’яжіть математичну задачу.

5) Мовленнєвий розвиток:  “Розкажи про свої обов’язки вдома”.

Вихователь: Резнік Л.О

 

23.03.2020 Понеділок

1) Логікою – математичний розвиток.
Д/г: “Підбери за кольором”

2) Бесіда- розповідь :” Моя сім’я”

3) Художня література:Читання оповідання В.Сухомлинського “Чому мама так хвалить”

4) Розучити прислів’я про сім’ї 

Вихователь: Резнік Л.О.

20.03.2020 П’ятниця

1) Пізнавальна компетенція. Дидактична вправа : “Частини доби”
– Діти, з яких частин складається доба?
– Ми снідаємо – це яка частина доби?
– Яка частина доби йде після ранку?
– А що ми робимо в день?
– А коли сонечко втомлюється та лягає спати?

2) Аплікація.
Тема: ” Чарівний підсніжник”

3) Ознайомлення з природнім довкіллям. ” Хто що їсть”

4) Гра: ” Порівняй предмети.”

Вихователь: Резнік Л.О.

19.03.2020 Четвер

1) Бесіда на тему:” Лісові мешканці” 

                                                                                                                                                                                                                                                                     2) Загадки про лісових звірят.     

                                                                                                                                                                                                                                                                            3) Дидактична гра: ” Допоможи мамі знайти малюка”.   

                                                                                                                                                                                                                      4) Дидактична гра: ” Хто зайвий”

Вихователь: Резнік Л.О.

18.03.2020 Середа

1) Мовленнєвий розвиток.
“Буду я природі другом”. Скласти правила поведінки в лісі.

2) Загадки та відгадки. Відгадай весняну квіточку.

3) Малюємо-фантазуємо. “Букет весняних квітів”

Вихователь: Резнік Л.О.

 

17.03.2020 Вівторок

1) Читання оповідання В.Сухомлинського “Конвалія в саду”

Конвалія в саду

(оповідання)

Петрик уранці прийшов у сад і побачив конвалію. Зачарований дивною красою квітки, хлопчик довго стояв перед нею. «Зірву квітку, поставлю в вазу на столі, – подумав Петрик. – Красиво буде в кімнаті».

Він простяг руку, щоб зірвати квітку, та враз уявив собі: що ж станеться із садом без конвалії? Затулив долонями квітку, і в саду стало похмуро й незатишно. На зелені листки впала сіра тінь, замовкли пташки.

Петрик відтулив квітку, і на деревах знов почувся пташиний спів.

«Он яка ти, дивовижна квітко, – подумав Петрик. – Хіба ж можна тебе зривати й нести до кімнати?»

2) Мовна гра: “Закінчи речення”
– Квіти потрібні для того, щоб ними ……(милуватися)
– Квіти потрібні для того, щоб їх…(дарувати)
– Квіти потрібні для того, щоб вони прикрашали …(природу)
– Квіти потрібні для того щоб до них прилітали …(бджілки)
– Квіти потрібні для того, щоб навкруги був приємний …(аромат)

3) Конструювання: ” Казкова вежа”
Мета: вправляти дітей в побудові елементарної конструкції. Формувати вміння обирати необхідні деталі конструктора. Орієнтуватися в просторі та величинах. Розвивати пізнавальний інтерес.

4) Дидактична вправа: “Сортуємо сміття”
Мета: вчити дітей сортувати сміття залежно від матеріалу. Виробляти звичку правильно утилізовувати відходи. Розвивати любов до природи.

Вихователь: Резнік Л.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *